Beantwoorden
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Reclame....hoe zit het nu juist ?

Reclame bij rechtstreeks kijken.....niet doorspoelen tijdens commerciële reclames, wel bij die van de zender zelf.

Reclame bij opname:  één minuut verplichte reclame vooraan, rest kan doorgespoeld worden.

Maar bij terugkijken-TV of achterna-kijken...alle combinaties ? Soms overal doorspoelen, soms nergens, soms één minuut ??????

Is het afhankelijk van het kijken starten tijdens het programma of na einde programma ?

 

0 Likes
10 reacties
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Reclame....hoe zit het nu juist ?

ik dacht dat de reclame op play zenders en vtm zenders niet kan doorgespoeld worden

het programma wel 

de reclame duurt 7 min

wat vrienden wel gebruiken is de tv app's van de tv zelf om iets anders te zien in de 7 min

de box blijft aan en blijft verder lopen (de indruk dat je tv kijkt) op toestel

terugkijken-TV een extra 1 min reclame de rest blijft zelfde

ik denk dat zo is

kan verandert zijn

0 Likes
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Reclame....hoe zit het nu juist ?

Vanaf eind juni wordt deze TV ervaring gelijkgestemd met alle TV Iconic klanten. De reclameblokken tijdens het gebruik van Terugkijk TV kan je niet meer doorspoelen, echter in het programma zelf is dit wel mogelijk. Heb je iets opgenomen dan start die opname met 1 minuut reclame die je niet kan doorspoelen. Nadien begint het programma waarbij het doorspoelen opnieuw mogelijk is, zelf de reclameblokken.

 

Meer informatie vind je op deze Telenet pagina.


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



0 Likes
Ex-Netweter
 

Reclame....hoe zit het nu juist ?


@luc55  schreef:

ik dacht dat de reclame op play zenders en vtm zenders niet kan doorgespoeld worden

het programma wel 

de reclame duurt 7 min

wat vrienden wel gebruiken is de tv app's van de tv zelf om iets anders te zien in de 7 min

de box blijft aan en blijft verder lopen (de indruk dat je tv kijkt) op toestel

terugkijken-TV een extra 1 min reclame de rest blijft zelfde

ik denk dat zo is

kan verandert zijn


Op mijn TV-box:

Terugkijk TV: je kan geen reclame doorspoelen. Het programma wel.

Opgenomen programma: 1 minuut verplichte reclame voor het programma, daarna kan je alles doorspoelen.

Bij rechtstreeks kijken kan je nooit vooruitspoelen tenzij je eerst terug spoelt natuurlijk. Verder geen reclame beperkingen.

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Reclame....hoe zit het nu juist ?

Pauzeren bij rechtstreeks kijken: reclame tussendoor is doorspoelbaar tot je opnieuw live kijkt

Opname bekijken: eerste minuut is niet doorspoelbaar, voor de rest is hele opname doorspoelbaar (dus ook de reclames tussenin)

Terugkijk TV: programma start meteen en is doorspoelbaar, reclameblokken tijdens het programma zijn niet doorspoelbaar

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Reclame....hoe zit het nu juist ?

Ook nog niks gelezen over TV Flow


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Reclame....hoe zit het nu juist ?


@Hofkens  schreef:

Pauzeren bij rechtstreeks kijken: reclame tussendoor is doorspoelbaar tot je opnieuw live kijkt

Opname bekijken: eerste minuut is niet doorspoelbaar, voor de rest is hele opname doorspoelbaar (dus ook de reclames tussenin)

Terugkijk TV: programma start meteen en is doorspoelbaar, reclameblokken tijdens het programma zijn niet doorspoelbaar


Ik dacht bij terugkijk-TV een verschil te hebben tussen starten terwijl programma nog loopt en na de start van volgend programma...

Bij het laatste is het zoals bij opname...

 

Aansluitende vraag kan men bij terugkijk-TV aan het begin van het spelen ook een volwaardige opname starten ???

Dan kan ik een film opnemen ook al ben ik te laat .

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Reclame....hoe zit het nu juist ?


@Hofkens  schreef:

Pauzeren bij rechtstreeks kijken: reclame tussendoor is doorspoelbaar tot je opnieuw live kijkt

Opname bekijken: eerste minuut is niet doorspoelbaar, voor de rest is hele opname doorspoelbaar (dus ook de reclames tussenin)

Terugkijk TV: programma start meteen en is doorspoelbaar, reclameblokken tijdens het programma zijn niet doorspoelbaar


Ik dacht bij terugkijk-TV een verschil te hebben tussen starten terwijl programma nog loopt en na de start van volgend programma...

Bij het laatste is het zoals bij opname...

 

Aansluitende vraag kan men bij terugkijk-TV aan het begin van het spelen ook een volwaardige opname starten ???

Dan kan ik een film opnemen ook al ben ik te laat .

0 Likes
Ex-Netweter
 

Reclame....hoe zit het nu juist ?


@Theo2  schreef:

Aansluitende vraag kan men bij terugkijk-TV aan het begin van het spelen ook een volwaardige opname starten ???

Dan kan ik een film opnemen ook al ben ik te laat .


Nee dat gaat niet.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Reclame....hoe zit het nu juist ?


@Ex-Netweter  schreef:

@Theo2  schreef:

Aansluitende vraag kan men bij terugkijk-TV aan het begin van het spelen ook een volwaardige opname starten ???

Dan kan ik een film opnemen ook al ben ik te laat .


Nee dat gaat niet.


Dat klopt, ik heb het zelf een tijdje geleden nog getest. Te laat is te laat. Voor de opname dan, kijken kan je wel.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Reclame....hoe zit het nu juist ?

Soms wel soms niet.... wel gek onder OK zet men wel "opnemen".

Dan zegt men soms: u hebt deze aflevering gemist serie opnemen of iets van die strekking...

 

Toch is het mij al twee keer gelukt... weet niet meer op welke post...

0 Likes