Beantwoorden
TomBouckaert
Freshman Weetjesweter
Complimentendag Handje vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Remote control tv box soundbar kapot na batterijwissel

Sinds ik de batterijen van de tv-box afstandsbediening gewisseld heb, werkt de afstandsbediening niet meer voor de bediening van het tv-geluid via soundbar en ook de knop voor het switchen tussen de tv-ingangen werkt niet meer. Voordien werkte alles perfect. Zenders verzetten, alles aan- en uitzetten en navigeren in het menu van de tv-box werkt wel nog.
Merk tv: Samsung Merk soundbar: Samsung.
Heb al de tv-box uit de stekker getrokken, de modem eruit, geluidsbar handmatig en manuel proberen te verbinden. Niks werkt. En als ik dit forum mag geloven is het een veel voorkomend probleem. Iemand een oplossing?

2 reacties
WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij Netweters wikipedia! De nieuwe Einstein!

Meestal is de oplossing om nogmaals de batterijen na te kijken.

De afstandsbediening heeft 2x2 batterijen nodig (toch de versie die ik heb) 2 voor het RF gedeelte dat de TV-box aanstuurt en 2 voor IR dat de randapparaten aanstuurt.

Als toevallig 1 van de batterijen voor het IR gedeelte niet goed is zal de afstandsbediening perfect werken om de TV-box aan te sturen maar werkt het aansturen van andere toestellen niet.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TomBouckaert
Freshman Weetjesweter
Complimentendag Handje vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Bedankt WG94,

Er zat inderdaad een batterijtje niet goed vast waardoor de problemen dus kwamen. Het is dus opgelost. BEDANKT!