Beantwoorden
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Serie opnames tv box

Beste forumleden, 

als je een volledige serie wil opnemen op de tv box en de afleveringen worden meermaals herhaald tijdens de week neem je automatisch ook deze herhalingen op. 

Is er misschien een andere manier om een hele serie op te nemen zonder de herhalingen? 

@Suzy misschien een suggestie om mee te nemen in een toekomstige software update. 

Indien je opnames programmeert als serie telkens maar de nieuwe aflevering laten opnemen en niet de herhalingen. 

38 reacties
Soraya
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fourth party! Pageturner!

Serie opnames tv box

Dat zou toch niet de bedoeling mogen zijn, of ben ik mis? 
Ik heb de indruk dat de opnames van programma's en series niet even logisch en netjes geordend staan in de tv-box als in de digicorder. 
Klopt dat, of interpreteer ik jullie vragen en antwoorden fout? 

0 Likes
Soraya
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fourth party! Pageturner!

Serie opnames tv box

Dat lijkt me niet erg logisch. Wordt het toestel nog geregeld bijgewerkt qua software? 
Maar aan de andere kant, lijkt het me ook handig. Als je een aflevering op dinsdag bent vergeten opnemen, heb je nog een herkansing. 

Ik heb in alle geval de indruk uit jullie vragen en antwoorden dat niet alles qua opnames in de cloud even netjes en logisch geordend staat als op de digicorder. Klopt dat, of lees ik het verkeerd? 

0 Likes
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Serie opnames tv box

@Soraya Lees eerst het antwoord van @Suzy een s op pagina 2 van 19-8 om 13.43u in verband met het opnemen van series.Dat het overzicht in de opname lijst niet perfect is daar zou aan gewerkt worden.

Ik wou absoluut ook geen serieopnamen doen uit vrees voor dubbele opnamen, maar na het al eerder aangeraden antwoord van @Suzy ben ik gaan testen en tot heden nog geen dubbele opnamen gehad.

De box word zeker regelmatig bijgewerkt,er zitten nog een aantal probleempjes in maar die zullen wel opgelost geraken.

louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Serie opnames tv box

@Soraya 

Waarom zou "anders dan de digicorder" niet netjes en geordend zijn. Er zijn wel meerdere soorten orde. Wanorde is er een van.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Soraya
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fourth party! Pageturner!

Serie opnames tv box

Dankjewel voor je snelle antwoord.

Het is een geruststelling te weten dat de software regelmatig wordt bijgewerkt zodat het systeem beter en beter wordt.

0 Likes
Soraya
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fourth party! Pageturner!

Serie opnames tv box

Ik bedoelde ordelijk omdat de opnames in de digicorder netjes chronologisch gerangschikt staan, met zender en naam van programma. Als je een serie-opname hebt, zie je hoeveel opnames het zijn.

 

Dat is toch handiger, als je duidelijk volgens een geordend systeem je opnames terug kan vinden? Zo is het alleszins voor mij.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Serie opnames tv box

@Soraya 

Ik heb de tv-box al meer dan een jaar en heb niet het gevoel dat er naar een opname moet gezocht worden. Zelfs als het anders is als de digicorder, wat ik niet meer weet, is er in mijn ogen geen probleem mee. In mijn ogen dus. Ik geloof dus niet dat de ordening van opnames een probleem voor u zal zijn.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Serie opnames tv box


@louishufk  schreef:

@Soraya 

Ik heb de tv-box al meer dan een jaar en heb niet het gevoel dat er naar een opname moet gezocht worden. Zelfs als het anders is als de digicorder, wat ik niet meer weet, is er in mijn ogen geen probleem mee. In mijn ogen dus. Ik geloof dus niet dat de ordening van opnames een probleem voor u zal zijn.


Klopt volledig. Het is niet volledig hetzelfde als op de Digicorder, maar vind zelf ook alles terug. Alleen gebeurt het af en toe dat er foute gegevens worden meegegeven in de tv-gids waardoor een aflevering ineens niet bij dat bepaalde seizoen staat, maar dat gebeurt zelden.

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Serie opnames tv box


@Theo2 ik wist niet dat dit verschilde per zender. Herhalingen op BBC worden in de TV-gids dus nooit met een rood bolletje aangeduid? En voor deze programma's heb je ook zeker een serieopname gepland, toch?


Hier heb ik er weer een : Zondag 20:00 BBC 2 "Inside the factory" (bij jullie: hoe wordt het gemaakt ). Is bij mij al weken ingepland als serie, staat echter niet met een cirkeltje op mijn TVgids op de computer.

0 Likes