24762
netweters
|
152523
antwoorden
|
20715
vragen
|
Sinds gisteren de nieuwe TV-Box in huis en de eerste indrukken zijn zeer positief.
Toch had ik een vraagje ivm serieopnames: hoe kan ik een individuele opname binnen een serieopname wissen? Voorbeeld: ik heb Grey’s Anatomy geprogrammeerd op woensdagavond als serie. Op dit moment wordt serie 14 (nieuwste afleveringen) uitgezonden.
In het overzicht van mijn opnames zie ik echter naast de nieuwe afleveringen op woensdag, ook dagelijkse geplande opnames staan (toegegeven ook van seizoen 14), maar dan oude afleveringen die nu herhaald worden, en die ik al gezien heb. En die ik dus niet wil opnemen. Als ik deze echter wil wissen, dan wordt de hele serie weer verwijderd, het lijkt niet mogelijk om binnen een serieopname een individuele aflevering te verwijderen?
@Ex-Netweter@ schreef:Had ondertussen telefonisch contact met het TV-boxnummer, maar tijdens ons gesprek zei de medewerker tot 3 maal toe dat ik mijn suggesties en opmerkingen op de Netweters (hier dus) moet plaatsen - Ze zijn er zelf nog niet uit precies wat ze nu als centraal meldpunt willen gebruiken 🙂
@Suzy Zou je dit nog eens kunnen doorgeven? Wanneer de medewerker @Ex-Netweter doorverwijst naar Netweters betekent dit vermoedelijk ook dat wat @Ex-Netweter aankaart niet doorgegeven is en dus ook dat bij eventuele bestaande issues de teller niet omhoog gaat.
@Wheng @Ex-Netweter als ik 015 33 44 88 bel vraag ik altijd op ik op dit nummer zit, en bij de dienst voor tv box, zeker in het begin dikwijls meegemaakt dat ik op 015 66 66 66 uitkwam ook al belde ik het speciale nummer, zit ik verkeerd dan vraag ik om mij door te schakelen.
Jos
@Ex-Netweter Goede tip, maar anderzijds heb ik wel duidelijk vermeld dat ik belde met suggesties en opmerkingen omtrent de nieuwe TV-box. Je zou toch mogen verwachten dat als ik op het gewone nummer terecht zou gekomen zijn dat de medewerker mij dan uit zichzelf doorverbindt met de correcte dienst?
@Ex-Netweter @Wheng heb er zojuist nog mee gebeld, hij dacht zelfs dat het kon instellen enkel de laatste aflevering opnemen, is het dan gaan nakijken en het kan wel degelijk niet, ook heb ik gemeld dat bekeken er niet meer opkomt als ge een aflevering gezien is.
nu sprak die wel dat ik misschien nog een mail krijg om alle issues door te geven, dat is de eerste keer dat ik daarvan hoor, misschien word dat makkelijker voor hen.
Jos
@Wheng, absoluut! Ik heb het nogmaals doorgegeven dat ook bij de gewone klantendienst niet doorverwezen dient te worden naar De Netweters, maar naar het expert team. Bedankt om het te melden @Ex-Netweter.
Uiteraard ben je welkom op De Netweters, maar je insteek om naar 015/33.44.88 te bellen was helemaal de juiste!
Kun je seriereeksen die je vorig jaar al gezien hebt, wissen voor de opnames ?
Ik plan een serie bij BBC Entertainment en krijg VIJF jaarreeksen aangeboden terwijl ik alleen in de laatste geïnteresseerd ben.
Ik krijg reeksen 7 tot 11 aangeboden en wil alleen 11..... wat nu ?
@Theo2, ik geloof dat bepaalde seizoenen annuleren in je geplande opnames nog niet mogelijk is. Maar dat dit wel tijdens de eerste testfase al enkele malen gemeld werd. Geef het dus zeker door aan het expert team dat je deze functionaliteit of optie mist!
@Theo2@ schreef:
Kun je seriereeksen die je vorig jaar al gezien hebt, wissen voor de opnames ?
Ik plan een serie bij BBC Entertainment en krijg VIJF jaarreeksen aangeboden terwijl ik alleen in de laatste geïnteresseerd ben.
Ik krijg reeksen 7 tot 11 aangeboden en wil alleen 11..... wat nu ?
Dat gaat inderdaad niet. Bij de vorige kon je seizoenen annuleren maar bij de tvbox niet. Daar is het blijkbaar ofwel alles opnemen, ofwel niets. Je kan uiteraard wel aflevering per aflevering gaan annuleren maar dat is erg tijdrovend.
Zoals Suzy zei: doorgeven via 015/33.44.88. Hoe meer mensen dit doen hoe sneller ze dit als een mankement gaan zien.
.
of de afleveringen manueel programmeren dus geen serie opname, alleen bijhouden dat je zeker om de 14 dagen die afleveringen programmeert weer op de box.
voorlopig is er geen andere oplossing dan manueel doen.
Nog een probleempje bij serieopnames. Vanavond Silent Witness op Canvas.
Ik laat TVbox zoeken en zeg dan opnemen: krijg ik drie series aangeboden op BBC en Canvas en nog een .... ik kan alle opnemen of niks ????
Enige oplossing via TV-gids en dan naar Canvas en dan serie opnemen...en knopje "meer dan 60 dagen bewaren" onderaan eerst afklikken , want venster verdwijnt na klikken op opnemen... voorstel knopje naar boven.
@Theo2 melden meer zit er ni op, ik ben al blij dat bekeken er terug op komt, want als ik te snel wis worden ze terug opgenomen, natuurlijk als ik plaatsgebrek krijg kan ik die allemaal 1 voor 1 gaan wissen, plezant is anders.
Jos
Nog een probleempje bij serieopnames.
Ik heb bij opnemen blijkbaar op serie gedrukt, terwijl het geen serie was. Nu wil TVbox die geplande opname NIET wissen omdat er nog geen volgende aflevering bekend is. Ik vrees dat die er nooit zal komen...
Hoe krijg ik die fotootjes weg ????
iemand ?
@Theo2 ge kunt natuurlijk in instellingen alles wissen maar, maar dan moet ge eerst alles bekijken.
@Ex-Netweter@ schreef:@Theo2 ge kunt natuurlijk in instellingen alles wissen maar, maar dan moet ge eerst alles bekijken.
Ja maar Jos, het is bij gepland, die kun je niet bekijken......en "Jambers" komt die nog ooit terug
@Theo2, wat heb je dan opgenomen met een serieopname, terwijl het geen serie is?
Heb daarnet enkele programma's waar er maar één van bestaat geprogrammeerd hier op de TV-box en kreeg daar op geen enkel moment de mogelijkheid om voor "serie opnemen" te kiezen. Er stond steeds enkel 'Opnemen' bij voor enkel die ene aflevering.