24811
netweters
|
152856
antwoorden
|
20746
vragen
|
Weet er iemand waar de tv app servers staan en of als ik via 4g kijk dat rechtstreeks naar de servers gaat?
Titel gewijzigd door Laurence (mod) | Vorige titel: Tv app
Maar staan deze bij telenet zelf of ergens anders en loopt de verbinding rechtstreeks via 4g
Het IP-adres is eigendom van Telenet, waar dat datacenter staat zegt men er niet bij 🤷🏻
Wat bedoel je met “rechtstreeks via 4G” op het internet is niets rechtstreeks, alle verkeer maakt verschillende tussenstappen
@WG94 @iFoontje in het begin van de Tv Box stond de cloud server in nederland en werd gedeeld met nederland, de laatste keer melde Suzy dat deze in belgie staat nu, dus ik ga er van uit dat deze in belgie staat en je een verbinding maakt met de Belgische server.
de streaming van Tadaam ging vroeger ook via Digitalocean servers in Amerika met de applicaties enz via de server naar belgie waar de streams werden door gestuurd naar de Digitalocean VPS server, hoe dit nu gaat weet ik niet, hoor de persoon niet meer dat daar aan de applicatie werkte voor Tadaam.
misschien werkt deze van telenet.tv ook via die weg, ze zullen het ons niet vertellen 😉
vind dat de vraag of je rechtstreeks verbinding maakt met de server eigenlijk iets wat we nooit gaan weten want dit vertellen ze niet zomaar.....