Slecht signaal via TV-box
Wij hebben dagelijks problemen. Het eerste sein is dat er op het scherm "bufferen" verschijnt. Dan valt het scherm in een soort bevroren toestand. Soms houd het daarmee op en kunnen we na enige seconden verder kijken. Vrij vervelend...
Ook kan het zijn dat er allerlei codes volgen. Soms gaat dit over en kunnen we terug verder kijken, maar het gebeurt ook dat er raadgevingen volgen om de modem en de TV-box opnieuw op te starten, maar dit heeft soms een verschil, maar meestal niet!!!
Ook wordt er soms gevraagd om de verbinding te testen. Het interne netwerk is altijd OK, maar meestal is de internet verbinden te traag of niet OK.
Enig zoekwerk heeft mij doen verstaan dat dit een gekend probleem is en dat eraan een fix gewerkt wordt. Dit blijft maar aanslepen. Wanneer verwacht men in deze toestand iets te kunnen doen?
Kan ik verder nog iets doen? 10 tallen keren de modem en de TVBOX heropstarten of de test doen heeft geen zin... veranderd niet aan de zaak.
Zeer ongelukkige klant
Titel gewijzigd door Frederik (mod) | Vorige titel: Slecht signaal
Inhoud gewijzigd door Frederik (mod) | Reden: persoonlijk adres gedeeld