Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Software versie 4.16

Deze nacht ontvangen op de tv-box 

🙂

Tags (1)
26 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Software versie 4.16

Hier ook


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
fschoofs
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Tien op tien! Hoort wie klopt daar? Dat loopt vlotjes. Jij bent af!

Software versie 4.16

Hier start mijn box niet meer. Blijft hangen op het scherm dat de zenders worden geladen. 🤔🤔

0 Likes
Tjappe1
Freshman Meerweter
Berichten: 75
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Warming up?

Software versie 4.16

Vanmorgen opgestaan en de box en tv stonden aan. Zou dit door de update gebeurd zijn? Maar nu werkt mijn afstandsbediening niet meer. Heb box al gereset, batterijen uitgehaald en vervangen en de afstandsbediening terug proberen te koppelen. Ik krijg steeds de melding “koppelen mislukt”. 

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Software versie 4.16


@fschoofs  schreef:

Hier start mijn box niet meer. Blijft hangen op het scherm dat de zenders worden geladen. 🤔🤔


Hier geen problemen opgemerkt. Heb de je de box al eens helemaal uitgezet met de knop achteraan? Dit helpt meestal.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Software versie 4.16

@Tjappe1 

Heb je de fabrieksinstellingen al eens teruggezet?

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Software versie 4.16

Een post met de aanpassingen in deze update, komt er zeker deze voormiddag nog aan! 😁


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Software versie 4.16


@Tjappe1  schreef:

Vanmorgen opgestaan en de box en tv stonden aan. Zou dit door de update gebeurd zijn? Maar nu werkt mijn afstandsbediening niet meer. Heb box al gereset, batterijen uitgehaald en vervangen en de afstandsbediening terug proberen te koppelen. Ik krijg steeds de melding “koppelen mislukt”. 


Dat de toestellen aanstonden zou wel eens met de update kunnen te maken hebben. Je hebt de box al gereset en ook de batterijen al vervangen. Ik vermoed dat je afstandsbediening wel werkt op je tvbox, anders kon je denk ik niet in het menu om de afstandsbediening te koppelen of ben ik mis?


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
fschoofs
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Tien op tien! Hoort wie klopt daar? Dat loopt vlotjes. Jij bent af!

Software versie 4.16

Wat getest met de helpdesk.  Enkel Een en Canvas werken nu en heb de zenders manueel geselecteerd.  Afstandsbediening werkt niet.  

Hij heeft een reset gedaan en ik moet wachten tot 09h00 en daarna nog eens terugbellen als er geen verbetering is.  De box al eens volledig herstart vanmorgen en de afstandbediening batterij eruit gedaan.  

Nu even wachten 😟

0 Likes
Tjappe1
Freshman Meerweter
Berichten: 75
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Warming up?

Software versie 4.16

Ik kan niet in het menu. Ik heb proberen te pairen via deze handleiding. https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/mijn-afstandsbediening-is-defect-wat-nu/
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Software versie 4.16


@Tjappe1  schreef:
Ik kan niet in het menu. Ik heb proberen te pairen via deze handleiding. https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/mijn-afstandsbediening-is-defect-wat-nu/

Je kan proberen om de tvbox een factory reset te te geven. Dit doe je door de 2 knoppen (- en aan/uit) op het frontpaneel tegelijk in te drukken en een tiental seconden ingedrukt te houden (het lampje zal eerst oranje kleuren dacht ik, wanneer het wit knippert mag je loslaten).

 

Deze reset niet uitvoeren als je box via wifi verbonden is want dan kan hij blijven hangen in deze reset.

 

Is het hierna nog niet in orde? Dan neem je best contact op met de klantendienst via het nummer 015 666 666 of via Facebook of Twitter.

 

 

Edit door Suzy (5/06 - 10u47) - Instructies voor factory reset hierboven gecorrigeerd


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
fschoofs
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Tien op tien! Hoort wie klopt daar? Dat loopt vlotjes. Jij bent af!

Software versie 4.16

Dit is gelukt bij mij de pairing. Kan in de menu terug. Maar de zenders komen er nog niet. 

0 Likes
fschoofs
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Tien op tien! Hoort wie klopt daar? Dat loopt vlotjes. Jij bent af!

Software versie 4.16

Factory reset en alles werkt terug.  Software is nu ook 4.16

 

Tjappe1
Freshman Meerweter
Berichten: 75
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Warming up?

Software versie 4.16

Ik beschik dus over twee boxen en op aanraden van de helpdesk heb ik de afstandsbedieningen van de twee toestellen eens verwisseld en met de andere box laten pairen.  Dat lukte dus wel. Heel raar dat één van de twee afstandsbedieningen wel werkt op de tweede box maar niet op de eerste waar ze steeds op aangesloten is geweest.  Ook nu nog niet, maar gelukkig is het dus bij mij opgelost op deze manier.

NickB
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
De 3 wijzen! Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Software versie 4.16

Hier ook hetzelfde probleem deze ochtend.

Pop-up: zenders worden gezocht.

Modem reset, uitzetten met knop achteraan zonder succes.

Afstandsbediening reageert niet meer.

 

Als de klantendienst je doorstuurt naar een telenet center voor omruiling van de tv-box - zoals bij ons het geval was - dring er op aan om een factory reset vanop afstand te doen.

Nadien de afstandsbediening terug koppelen (10 sec op 0 en TV toetsen drukken) en het probleem zal opgelost zijn.

 

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/mijn-afstandsbediening-is-defect-wat-nu/