Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Software versie 4.16

Deze nacht ontvangen op de tv-box 

🙂

Tags (1)
26 reacties
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Software versie 4.16

Ik heb daarjuist de TV met TV box opgestart en had allemaal fijne gekleurde verticale strepen op het scherm. Na 2 minuten zijn deze automatisch verdwenen, en werkt de TV box als vanouds.

Daarna nog een paar keer heropgestart en alles werkt normaal tot op heden.

Never trust in Dust
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Software versie 4.16

Hier met beide boxen geen problemen gehad.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Software versie 4.16


@Wheng  schreef:

@Tjappe1  schreef:
Ik kan niet in het menu. Ik heb proberen te pairen via deze handleiding. https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/mijn-afstandsbediening-is-defect-wat-nu/

Je kan proberen om de tvbox een factory reset te te geven. Dit doe je door de 3 knoppen (+, - en aan/uit) op het frontpaneel tegelijk in te drukken en een tiental seconden ingedrukt te houden (het lampje zal eerst oranje kleuren dacht ik, wanneer het wit knippert mag je loslaten).


@Wheng, goed advies! Alleen je factory reset instructies even corrigeren.

 

Het is beter om de factory reset uit te voeren met 2 knoppen i.p.v. 3. Je drukt dus best de - en de aan/uit knop tezamen in, indrukken van + is niet nodig. De engineers vertelden me dat de 3-knop factory reset bepaalde zaken kan triggeren in de systemen die niet nodig zijn en voor extra problemen kan zorgen.

 

De 2-knop (- en aan/uit) factory reset is dus the way to go! 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Ex-Netweter
 

Software versie 4.16

@Suzy Bij opgeloste problemen wordt er gesproken dat bij opnames en terugkijk tv teletekst wordt meegestuurd, maar bij een opname van blokken zie ik alleen de optie ondertiteling...

 

  • Teletext is nu beschikbaar in terugkijk-TV en opnames

Of is dit letterlijk enkel als er teletekst beschikbaar is, zoals bij npo zenders en niet bij één? Vermits zij enkel ondertitels aanbieden via teletekst?

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Software versie 4.16


@Ex-Netweter  schreef:
  • Teletext is nu beschikbaar in terugkijk-TV en opnames

Of is dit letterlijk enkel als er teletekst beschikbaar is, zoals bij npo zenders en niet bij één? Vermits zij enkel ondertitels aanbieden via teletekst?


@Ex-Netweter, heb dit even naar de engineers gestuurd en zij gaven aan "Klopt, in praktijk gaat het enkel om ondertitels."


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Software versie 4.16

@Suzy Wel, het werkt niet. Nergens geeft ie een optie aan voor teletext bij een opname. EN de npo zenders hebben zelfs geen ondertitel optie meer. Kan u dit doorgeven?

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Software versie 4.16

Dat moet ik toch tegenspreken, heb deze week een opname gedaan van VRT een en daarop had ik optie van ondertiteling via 888 want als er geen ondertiteling is dan komt er zo balkje met 888 op op het scherm.

dus het werkt wel degelijk bij opnames.

was bij father brown in de middag.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Software versie 4.16

Ik heb nog geen opnames gedaan, maar heb wel met de TV box ook op één al dat zwarte balkje gezien met 888 in, dus vermoed ik wel, mocht je iets opnemen dat dit ook mee opgenomen wordt?

Never trust in Dust
0 Likes

Software versie 4.16

Zwart 888 balkje linksbovenaan is teletext ondertiteling (dit krijg je bij live tv).

Zwart 888 balkje midden-onderaan het scherm is de optie ondertiteling (dit krijg je bij opnames).

 

@Suzy  Kan jij doorgeven dat bij NPO geen ondertitels meer beschikbaar zijn via opnames of terugkijk-tv. Jeezus, testen jullie nu niets? Elke update komen er andere problemen bij...

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Software versie 4.16

op NPO is via de telenetbox al geen terugkijk tv, ze bieden dat niet aan, dus dit klopt al niet 😉 

kan enkel via opnames een probleem zijn.

live komen ze wel maar veel te snel maar dit komt zo door via de bron ook....


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Dragunov404
Experienced Meerweter
Berichten: 106
De volle 100! Al 25 duimen! Goed bezig! Dag van de Chocolade

Software versie 4.16

Vandaag (10 juni 2019) ging de box en mijn versterker plots uit, manueel terug moeten aanzetten

0 Likes
Ex-Netweter
 

Software versie 4.16

@Suzy Staat de ondertitel optie terug aan bij de npo zenders als je een opname bekijkt? Sinds 4.16 was dit weer verdwenen...

0 Likes