Beantwoorden
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Stukken van de uitzending ontbreken bij TV-box

Hallo, 

sinds een aantal weken hebben we gemerkt dat bij terugkijk tv en opnames op de tv box sommige delen van een uitzending ontbreken. 

Dit is niet het geval als we live tv kijken. 

Als voorbeelden zijn er programma's op Een ( thuis), the skin clinic, my 1000 pound sisters ( TLC) en zo zijn er nog een aantal voorbeelden. 

Indien we het programma dan herbekijken is dit ook het geval. ( via terugkijk TV). 

Zijn er mensen die hetzelfde probleem merken bij bepaalde uitzendingen? 

0 Likes
17 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Stukken van de uitzending ontbreken bij TV-box

@fieldoxide  

Ik kijk regelmatig terug via pc maar heb er niks van gemerkt. Vorige week zondag nog een aantal programma's bekeken op verschillende zenders maar met geen enkele zender of programma problemen ondervonden. 

 

Heb je de tv box al eens uitgezet en terug herstart ? Kan ooit eens helpen of je modem eens herstarten. 

 

Als dit probleem blijft aanhouden zou ik je voorbeelden die je nu hebt eens door geven aan de klantendienst. Hun kunnen dat op case zetten naar de achterliggende dienst om het eens te bekijken kan zijn dat er toch meerdere meldingen zijn maar dat het geen algemeen probleem is. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Stukken van de uitzending ontbreken bij TV-box

@patrick37 Ik heb gisteren mijn modem eens opnieuw heropgestart. 

De tv box werd gisteren ook volledig herstart maar het probleem was nog aanwezig.

Als voorbeeld is er de aflevering van my 1000 pound sisters op TLC vanavond. 

Na een 7 tal minuten zie je heel duidelijk dat er een stuk van de uitzending ontbreekt. ( de overgang van de scene wordt afgebroken). 

Als ik dezelfde serie via terugkijk tv bekijk is het probleem ook zichtbaar. 

Ik heb dezelfde serie gevonden op YouTube en daar is de scene veel langer. 

Onlangs was het probleem ook aanwezig bij thuis op Een. 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Stukken van de uitzending ontbreken bij TV-box

@fieldoxide  

Heb het programma eens opgevraagd en ben het aan het terug zien op de pc dus ga eens kijken voor je of ik dat probleem ook tegen kom. Het is niet iets wat ik kijk die zender of die uitzending maar om iemand te helpen doe ik het graag 🙂 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Stukken van de uitzending ontbreken bij TV-box

@patrick37 Ik heb de scene even op mijn computer bekeken via terugkijk tv en daar klopt het wel. 

Via terugkijk tv en de opname op de tv box ontbreekt een stuk scene rond de 06.57 minuten. ( wanneer de broer en zus bij de andere zus binnenkomen in huis). 

Als je dit eventueel ook kan bekijken via de tv box ga je het zeker merken. 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Stukken van de uitzending ontbreken bij TV-box

@fieldoxide  

Fijn dat je er een tijd bij vermeld want heb net een paar keer dat stukje nagezien maar er valt niks op . Oke dus ja wanneer die twee bij haar binnen komen dan moet ik eens op de tv box zelf kijken want  dat stuk heb ik een paar keer gezien. ( ze zijn al erg vaak binnen gegaan want heb elke keer gekeken of iets verkeerd zag ). 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Stukken van de uitzending ontbreken bij TV-box

@patrick37 Heb even verder gezocht op het forum en het is blijkbaar een gekend probleem na de 4.31 software upgrade versie: ( zie bijgevoegde foto)

Schermafbeelding 2021-05-22 om 22.23.36.png

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Stukken van de uitzending ontbreken bij TV-box

@fieldoxide  

Heb ook even via de tv box zelf gekeken maar bij mij loopt er dus niks verkeerd hé. Ze gaan bij haar op bezoek rond 6:57 stappen ze uit de auto , gaan naar binnen en gaan ze zitten en ja je kent het verder hé. Dus hier loopt het synchroon zoals op de web versie die ik ook bekeken heb. Ik heb geen ontbrekend stuk er tussen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Stukken van de uitzending ontbreken bij TV-box

Zie je op ongeveer 07.01 minuten dat het hondje kwispelend in de zetel springt? 

Dit stuk zie ik dus niet op de tv box maar wel via terugkijk tv op de pc. 

Maar zoals reeds vermeld is het 1 van de gekende problemen. ( zie mijn vorige post). 

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Stukken van de uitzending ontbreken bij TV-box

@fieldoxide  

Ja ze komen dus binnen zie dat hondje kwispelend gaan alles hé zoals ik op de pc ook zie. Alles is gelijk hetzelfde hier. 

 

Maar ik heb het nog vaker gemerkt hoor enkel post ik er nooit over : die problemen met de tv box ken ik niet en heb ik allemaal niet. Zolang ik die tv box al heb al sinds het begin dat die is uitgekomen heb ik geen problemen daarmee. Denk dat het plaatselijk is , dus gerelateerd aan bepaalde serie nummers per tv box. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Stukken van de uitzending ontbreken bij TV-box

@patrick37 Zou het eventueel helpen als ik de tv box herstel naar de fabrieksinstellingen en daarna de tv box opnieuw configureer? 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Stukken van de uitzending ontbreken bij TV-box

@patrick37 @fieldoxide heb dit dus ook gehad sinds de test periode dat ik geen grote problemen had met opnames enzo, en andere dan wel de vele problemen melde hier, denk dat dit ook plaats gerelateerd is van het aantal mensen in een buurt dat een tv box gebruiken en gerelateerd aan de bezetting van het netwerk op een node.

dit gaat via internet hé die opvragingen en opnames.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Stukken van de uitzending ontbreken bij TV-box

@Master-Magic @patrick37 Het vreemde is dat het probleem zich nog maar een aantal weken voordoet. 

Hiervoor heb ik deze problemen ook niet gezien. Al bij al ben ik wel tevreden over de tv box. 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Stukken van de uitzending ontbreken bij TV-box

@fieldoxide  

Ik zeg geen nee en ik zeg geen ja want ik weet het gewoon niet. Ik herken deze problemen dus totaal niet zoals ik net al eerder aangaf. Ik kan je zeggen probeer het gewoon nooit geschoten is altijd mis en veel kwaad kan je er niet mee doen. 

 

@Master-Magic  

Persoonlijk denk ik niet dat het aan de aantal aansluitingen ligt maar denk eerder aan de serie die de tv box heeft. Toevallig dat het altijd een bepaalde groep mensen is die bepaalde problemen ervaren , want je ziet aan de topics meestal dezelfde mensen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Stukken van de uitzending ontbreken bij TV-box

@patrick37 @Master-Magic  Ik denk dat ik dinsdag eens naar de Telenet helpdesk ga bellen en het probleem doorgeven. 

0 Likes