24749
netweters
|
152306
antwoorden
|
20689
vragen
|
Kan je met de TV-Box een herhalingslust opnemen?
Dit is Vnl een probleem bij regionale zenders.
Hierbij wens ik bv het lokale nieuws (tussen 18:30 en 19:00) op te nemen.
Ik zie in de programmering geen scheiding tussen de verschillende lussen.
Titel gewijzigd door RaL (mod) | Vorige titel: TV-Box: Hoe een herhalingslust opnemen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als het niet apart in de TV-gids van de TV-box staat aangeduid zal dit niet lukken.
Je kan dan geen programma kiezen en dus ook niet "serie opname".
Zo een herhalingslus, doorgaans in de stille uurtjes en meestal het journaal, dat is geen aaneenschakeling van aparte uitzendingen, heel dat blok wordt als één uitzending gezien.
Wat je kan doen (op de digicorder kan dat alleszins, wellicht op de TV-Box ook maar dat weet ik niet) is een manuele opname plannen, dus niet via de programmagids. Je geeft dan manueel een zender, een start- en een stopuur van opname in. Je gaat dan wel ongeveer moeten weten hoe lang zo één journaal duurt. Maak de opname zeker lang genoeg.
@StefaanH schreef:
Wat je kan doen (op de digicorder kan dat alleszins, wellicht op de TV-Box ook maar dat weet ik niet) is een manuele opname plannen, dus niet via de programmagids. Je geeft dan manueel een zender, een start- en een stopuur van opname in. Je gaat dan wel ongeveer moeten weten hoe lang zo één journaal duurt. Maak de opname zeker lang genoeg.
Manuele opname bestaat niet op de TV-box!
Jammer, dan zie ik niet zo meteen een oplossing voor @Herman-5a
Tenzij heel die lus opnemen ....
TX.
Bij een TV-box zie ik geen enkele optie om manuele programmering in te stellen.
Spijtig.
@Herman-5a omdat dit er ook niet is, en of dit er in de toekomst in komt is de grote vraag dat enkel Liberty Global weet of telenet 😉
Hallo @Herman-5a, in de 'zenderzone' van de TV-theek zitten ook de regionale zenders. Daar zie ik de nieuwsuitzendingen van deze respectievelijke zenders. Is niet meteen 'opnemen', maar geeft je wel de mogelijkheid om de nieuwsuitzending te bekijken. Misschien een alternatieve oplossing voor je probleem ?
Yes.
Dit is de oplossing voor mijn probleem.
Case closed.
Dikke merci.