24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Gedurende 5 maanden op ieder rekening wordt de Tv Box 2x aangerekend, heb al uren aan de telefoon gehangen maar niets helpt.
Het zou de fout zijn van achterliggende diensten, mijn abonnement is aangegaan met Telenet en niet met achterliggende diensten.
Wat ik vreemd vind is wanneer ik morgen een extra dienst bestel dan komt deze direct op mijn rekening dus waarom kan deze fout niet onmiddellijk rechtgezet worden?
Na contact met Telenet mag ik 4,82€ in vermindering brengen nadien steeds een dreigmail dat ik mijn diensten niet betaald heb en afsluiting mogelijk is.
Dit is toch niet klantvriendelijk, opzeggen is de enige mogelijkheid denk ik.
Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel: TV Box ieder maand 2X aangerekend
Opgelost! Ga naar oplossing.
Gebruik Whatsapp 0468 00 10 98.
Aan de telefoon zeggen ze wat ze willen.
Bij Whatsapp kan je verwijzen naar wat er eerder geantwoord is.
Je bent niet de enige met dit probleem zie bijvoorbeeld Huur TV-box inbegrepen in All-Internet + Telenet TV?
Dat in vermindering brengen is slechte communicatie van de klantendienst. Als zij dat niet aangeven in het facturatiesysteem dan blijft dat bedrag inderdaad openstaan met waarschuwing van openstaande bedragen tot gevolg
De klantendienst zou je normaal moeten kunnen verder helpen. Hebben ze een dossier geopend?
Als je niet tevreden bent over de telefonische klantendienst dan kan je nog:
Als je bovenstaande geprobeerd hebt en niet geholpen bent, dan kan je klacht indienen bij de Ombudsdienst Teleommunicatie
en gij denkt dat ze op whatsapp niet zeggen wat ze willen ofwat ? al snap ik je punt wel je kan verwijzen naar wat ze eerder geantwoord hebben als je al antwoord krijgt ...
En de wachtrij blijft groeien ondanks dat het "grootste deel van de IT problemen" nu opgelost is volgens mevrouw Paulissen volgens mij is de chef van de klantendienst veel te snel tevreden.
Stappenplan wanneer je een aanrekening ontvangt met een onterecht aangerekend bedrag:
Als het facturatieprobleem na 2 maanden niet opgelost is, schakel je best de Ombudsdienst voor Telecommunicatie in: https://www.ombudsmantelecom.be/nl/een-klacht-indienen/klacht-voor-bemidddeling/
Allemaal gedaan niets helpt
Allemaal gedaan niets helpt
De helpdesk van Telenet ziet slechts 1 TV Box
Zelf de helpdesk ziet maar 1 TV Box doch op rekening steeds 2 x
Stuur nog eens duidelijk wat probleem is
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ik-heb-een-klacht-over-telenet-waar-kan-ik-terecht/
Ja ik zie 2de TVBox maar hoe deze annuleren ?
Het gewoon doorgeven dat je maar 1 box hebt
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ik-heb-een-klacht-over-telenet-waar-kan-ik-terecht/
Dat doe ik nu al 5 maanden Thx.