Beantwoorden
Clemceu
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Wereld gedichtendag Complimentendag Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

TV Box dubbel aangerekend

Gedurende 5 maanden op ieder rekening wordt de Tv Box 2x aangerekend, heb al uren aan de telefoon gehangen maar niets helpt.

Het zou de fout zijn van achterliggende diensten, mijn abonnement is aangegaan met Telenet en niet met achterliggende diensten.

Wat ik vreemd vind is wanneer ik morgen een extra dienst bestel dan komt deze direct op mijn rekening dus waarom kan deze fout niet onmiddellijk rechtgezet worden?

Na contact met Telenet mag ik 4,82€ in vermindering brengen nadien steeds een dreigmail dat ik mijn diensten niet betaald heb en afsluiting mogelijk is.

Dit is toch niet klantvriendelijk, opzeggen is de enige mogelijkheid denk ik.

 

Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel: TV Box ieder maand 2X aangerekend

0 Likes
13 reacties
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 508
JACKPOT! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

TV Box dubbel aangerekend

Gebruik Whatsapp 0468 00 10 98.

Aan de telefoon zeggen ze wat ze willen.

Bij Whatsapp kan je verwijzen naar wat er eerder geantwoord is.

0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

TV Box dubbel aangerekend

@Clemceu kan je deze TV Box 2x zien staan in "Mijn Telenet" ? 

Indien ja, kan je dat abonnement misschien annuleren via de website ? 

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
WG94
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1020
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

TV Box dubbel aangerekend

Je bent niet de enige met dit probleem zie bijvoorbeeld Huur TV-box inbegrepen in All-Internet + Telenet TV?

Dat in vermindering brengen is slechte communicatie van de klantendienst. Als zij dat niet aangeven in het facturatiesysteem dan blijft dat bedrag inderdaad openstaan met waarschuwing van openstaande bedragen tot gevolg

De klantendienst zou je normaal moeten kunnen verder helpen. Hebben ze een dossier geopend?

Als je niet tevreden bent over de telefonische klantendienst dan kan je nog:

  • Via dit webformulier je aanrekening betwisten 
  • Per post (eventueel aangetekend) naar "Telenet t.a.v. de Klantendienst, Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen" je aanrekening betwisten

Als je bovenstaande geprobeerd hebt en niet geholpen bent, dan kan je klacht indienen bij de Ombudsdienst Teleommunicatie


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

TV Box dubbel aangerekend

en gij denkt dat ze op whatsapp niet zeggen wat ze willen ofwat ? al snap ik je punt wel je kan verwijzen naar wat ze eerder geantwoord hebben als je al antwoord krijgt ...

 

En de wachtrij blijft groeien ondanks dat het "grootste deel van de IT problemen" nu opgelost is volgens mevrouw Paulissen volgens mij is de chef van de klantendienst veel te snel tevreden.

0 Likes
Ex-Netweter
 

TV Box dubbel aangerekend

Stappenplan wanneer je een aanrekening ontvangt met een onterecht aangerekend bedrag:

Als het facturatieprobleem na 2 maanden niet opgelost is, schakel je best de Ombudsdienst voor Telecommunicatie in: https://www.ombudsmantelecom.be/nl/een-klacht-indienen/klacht-voor-bemidddeling/

0 Likes
Clemceu
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Wereld gedichtendag Complimentendag Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

TV Box dubbel aangerekend

Allemaal gedaan niets helpt 

0 Likes
Clemceu
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Wereld gedichtendag Complimentendag Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

TV Box dubbel aangerekend

Allemaal gedaan niets helpt

0 Likes
Clemceu
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Wereld gedichtendag Complimentendag Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

TV Box dubbel aangerekend

De helpdesk van Telenet ziet slechts 1 TV Box 

0 Likes
Clemceu
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Wereld gedichtendag Complimentendag Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

TV Box dubbel aangerekend

Zelf de helpdesk ziet maar 1 TV Box doch op rekening steeds 2 x

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

TV Box dubbel aangerekend

0 Likes
Clemceu
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Wereld gedichtendag Complimentendag Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

TV Box dubbel aangerekend

Ja ik zie 2de TVBox maar hoe deze annuleren ?

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

TV Box dubbel aangerekend

0 Likes
Clemceu
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Wereld gedichtendag Complimentendag Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

TV Box dubbel aangerekend

Dat doe ik nu al 5 maanden Thx.

0 Likes