Beantwoorden
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

TV Box type V1 ontvangen

Hey allen, vorige week een mail gekregen voor een nieuwe TV Box, en ik ben er maar op in gegaan. Zondag jl besteld, en nu, woensdag is hij via pakketje aan huis geleverd. Installatie ga ik morgen doen. De TV Box is wel het eerste type V1, raar, had wel op hernieuwde type gehoopt. De TV app werkte al vanaf maandag, iPhone, iMac, en Apple TV. Nu hopen dat de installatie goed verloopt.

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: TV Box

26 reacties
Ex-Netweter
 

TV Box type V1 ontvangen

@dannyro omdat dit nu eenmaal de regels zijn 😉 ge kunt nu eenmaal niet op 1 adres een digicorder en tv-box gebruiken het is OF een digicorder OF een tv-box.

 

ge kunt er hier nog dagen over discussiëren het zal nie helpen 😉, ge zult een digicorder moeten activeren op u adres aan de kust of mss een CI+ module gebruiken dat is nog minder gedoe...

0 Likes
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

TV Box type V1 ontvangen

TRL Jawel dat weet ik ook wel, het gaat niet over hetzelfde adres.  Het gaat erover dat ik mijn goed werkende digicorder kan aankopen dmv restwaarde te betalen, maar dan kan ik hem nog niet laten activeren voor te gebruiken aan zee. Hetzelfde type digicorder kan ik wel huren of aankopen in een Telenet shop aan de kust, en deze wordt dan wel geactiveerd op het camping adres. Juist geconfirmeerd door Telenet via Messenger. Dat is juist het punt. CI+ module ben ik nu aan het uitpluizen.
0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1614
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

TV Box type V1 ontvangen

En waarom zou dat niet gaan?

Als een bij Telenet aangekochte of gehuurde digicorder geactiveerd kan worden op je camping adres, dan zou dat evengoed moeten gaan met een CI+module, of met de oude digicorder, die je voor de restwaarde bij Telenet aangekocht hebt ?

 

Het gaat hier over het louter Niet-Interactief gebruik (dus alleen activatie DVB-C ...

dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

TV Box type V1 ontvangen

flip1953 Dat dacht ik ook. Ik ga de restwaarde van de digicorder (€50) betalen, en meenemen naar zee. Ik ga ermee naar de shop in Blankenberge en vraag om hem te activeren. Als het niet gaat kan ik nog voor een CI+ module gaan. Met eens te proberen doe ik niets verkeerd.
0 Likes
Ex-Netweter
 

TV Box type V1 ontvangen

@dannyro 

Dit gaat zonder problemen lukken omdat dit op een ander adres is.

dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

TV Box type V1 ontvangen

VoodooKing Ik hoop het. Kom hier zeker nog op terug. Volgens telenet (via Messenger) zou het niet gaan, wel een nieuwe kopen...Een beetje absurd hé. Maar ik laat het zeker nog weten.

0 Likes
Ex-Netweter
 

TV Box type V1 ontvangen


@MarcL  schreef:

Ik heb vorige maand ook 2 tv boxen bestelt en heb ook V1 ontvangen.

Werkt deze V1 tv box trager dan V2?


Daar is nog geen informatie over verspreid.

De V2 zou een betere processor hebben maar of je daar iets van merkt?

Niemand kan vergelijken want je kan de 2 niet gelijktijdig gebruiken.

Ben je niet tevreden over de V1? (ik zeker wel!)

0 Likes
MarcL
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
Al 25 duimen! Say what?! Star Wars Day On a roll...

TV Box type V1 ontvangen

Ik ben wel heel tevreden over V1 hoor, maar moest de software later door toekomstige updates zwaarder worden, dan gaat de V1 misschien merkbaar trager werken dan de V2.

 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5303
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV Box type V1 ontvangen

@MarcL ik merk niet veel verschil momenteel, heb de V1 tijdens test periode gehad en na 2 jaar weggedaan wegens veranderen van provider en nu sinds een week de V2  tv box, buiten meer apps er op is er niet veel veranderd, alles werkt nog steeds snel zoals de V1 versie, enige dat niet goed werkt is de VRT.nu app maar dat heeft iedereen, dat is niet versie gebonden.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Sonns
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

TV Box type V1 ontvangen

@dannyro 

Lees ik het nu juist, dat jij uw huidige digicorder mag overkopen van Telenet voor €50?

 

Ik heb tot vandaag reeds meer dan €1000 aan huur voor een digicorder betaald dat nu zijn 11e levensjaar in gaat.

Heb Telenet al meermaals gevraagd of ze de huur willen stopzetten, desnoods tegen een restwaarde, maar tot op heden zijn ze nog nooit akkoord gegaan...

0 Likes
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

TV Box type V1 ontvangen

Sonns Inderdaad. Normaal moet ik hem terugsturen binnen de maand. Toestel is 15 jaar oud. Heb het gevraagd aan de telenet medewerker via Messenger, en hij heeft het nagekeken, €50 zal gefactureerd worden. Ik huurde hem ook.
0 Likes
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

TV Box type V1 ontvangen

Zodus vandaag naar de Telenet shop in Blankenberge geweest om mijn oude digicorder te laten activeren op mijn campingadres....Dat ging dus niet omdat Telenet dat niet aanneemt. De oude box kan niet terug geactiveerd worden. Ik huurde de digicorder, maar moest daar normaal €50 restwaarde voor betalen. (maar ik kan daar niets meer mee doen) Zodus de oude afgegeven, moet daar dan niets voor betalen. En een nieuwe digicorder gekocht. Promo €214 ipv €249.

Raar verhaal, een goed werkende digicorder binnen leveren en een nieuwe kopen...Raar maar waar. Telenet zijn wegen zijn ondoorgrondelijk. De winkelbediende was er zelf wat verlegen over. Als nu nog de toekomstige facturen kloppen ben ik tevreden.