24773
netweters
|
152596
antwoorden
|
20720
vragen
|
TV-THEEK en MIJN TV werken niet (foutcode CS 3300)
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hier ook niet. Ook uit Brugge. Is het iets lokaal of over Vlaanderen verspreid?
Blijkbaar lukt terugkijk-tv ook niet meer (foutcode cs2511)
Balen...
Same here, ook uit Brugge. Code CS3300 zelfde als in screenshots hierboven
Tongeren probleemcode cs 3300
Opnames niet mogelijk om te bekijken
Ik heb over het algemeen problemen met terugkijk tv, maar ook bij een zender en dan ok en ok voor meer info werkt niet.
nu deed ik een diagnose in instellingen en ik zie netwerksnelheid: Slecht, je kan alleen live tv kijken. Dat was daarstraks nog niet.
speedtest levert me toch 95 via wifi
Hier ook TV Theek en Mijn TV die niet meer werken... dus alleen nog live tv te zien en geen opnames. Ik mis echt mijn lokale opslag 😞
Regio Vilvoorde/Grimbergen (Vlaams Brabant)
Bij ons ook al de hele avond problemen...
Nu de foutmelding (CS2312) 'sorry, we kunnen dit niet afspelen' in de tv-theek.
Ik heb dit probleem regelmatig. De modem herstarten verhelpt "meestal" het probleem. Tot het zich dan opnieuw voordoet.
Toch wel bijna 1 keer per dag
Ondertussen werkt het hier terug. Verbinding is terug OK en kan ik toch wel wat terugkijk tv zien. Al zijn er veel dingen die niet terug te zien zijn (bijvoorbeeld het nieuws op vtm of één)
de verbinding met de cloud is weer verbroken kennelijk in Nederland met belgie, of een probleem op het netwerk voor de telenet box internet verbinding.
is een andere verbinding dan het gewone internet kennelijk
Idem in Lier
Ook een serie op VTM
Na een keer of tien proberen toch gelukt om het gewenste programma te bekijken..... lag duidelijk NIET bij TV-box maar aan weergavekant van de telenet Cloud.
@Suzy Moeten we daar allemaal voor bellen of weten jullie het zelf maar al te goed