41982
netweters
|
18473
gesprekken
|
19961
vragen
|
Dit moet de slechtste app zijn die ze ooit hebben uitgebracht.
Steeds maar verliest deze het WiFi signaal en vraagt hij om over te mogen schakelen op 4G/5G.
Bevestig met ja en de app valt uit waardoor je het hele proces opnieuw mag uitvoeren.
En neen, het lag niet aan mijn internet verbinding.
Deze was stabiel en haalde telkens zijn maximale capaciteit.
En dan nog de beeldkwaliteit 😲😲
Throw back naar de videocamera opnames die je daarna op de VHS videorecorder kon bekijken.
Onmogelijk om een speler of renner te herkennen.
Gelukkig vragen ze niet veel geld om deze retro beelden door te streamen. 😤
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: TV app is ONDERMAATS
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik merk dat er sinds gisteren meerdere topics over de Telenet TV-app opgestart zijn. Stuur zeker jullie klantennummer en de details van de hinder door naar de klantendienst. Dat kan via Whatsapp of sociale media. Zo kan er bekeken worden of er een algemeen issue was.
@Lieselot91 @Gixxer vrees dat er een algemeen probleem was, meerdere meldingen van uitval tijdens de drukke momenten vanaf 18 uur ongeveer, en met het regenweer meer mensen die eens online kijken,
vrees dat het een overbelasting was, als de beeldkwaliteit al zakt ook zal het een overbelasting zijn van de servers, nu zit alles op dezelfde app bijna.
Overbelasting is goed mogelijk maar dat zijn zaken waarop de servers moeten op voorbereid zijn.
Vanavond is het weer van dat.
Tiental keer uitval of heel slecht beeld.
Overgeschakeld naar de Yelo app en het probleem was opgelost.
Nu even nagekeken of het ook zou goed gaan via de TV app maar de beeldkwaliteit was weer jaren 80.
Deze morgen al eens gebeld naar de klantendienst maar na bijna 1 uur in wacht te hebben gestaan dan maar de mogelijkheid gekozen om terug gebeld te worden.
Exact 9 uur na mijn telefoontje bellen ze terug.
Er was jammer genoeg een probleem met de lijn en ze gingen opnieuw proberen bellen maar heb ze niet meer gehoord.
Dus verder dan 3x hallo te zeggen ben ik niet geraakt.
Top service.
Ondertussen een paar maand verder en nog steeds hetzelfde probleem met de tv app.
De app crashed en je kan opnieuw herbeginnen.
Vrienden hebben hetzelfde probleem en gebruiken hem gewoon niet meer.
Voor mij is dit geen oplossing.
Welk programma bekijk je?
Elke zender heeft een app:
Als bovenstaande apps ook allemaal verbinding verliezen is er toch een probleem met je internetverbinding.
Mogelijks is er tijdens de piekuren overbelasting van het Telenet-coaxnetwerk in je buurt en weigert Telenet dit op te lossen.
Dan is internet nemen via een provider op fiber of VDSL (EDPnet, Scarlet, Mobile Vikings, Proximus) de enige oplossing.
Nooit geweten dat de Nodes in de piek uren overbelast kunnen geraken.
En al zeker niet me TV kijken,of streamen.
@Ex-Netweter Dan is internet nemen via een provider op fiber of VDSL (EDPnet, Scarlet, Mobile Vikings, Proximus) de enige oplossing.
Antwoord.
Hoe gaan ze dit klaarspelen aan 100Mbps kan 60Mbps of zelfs maar 30Mbps maximaal.Over Wifi zijn deze 3 snelheden nog veel minder.Afstand Rop internetverdeler over koper.Waarom zeg je er dat niet bij.Antwoord hier eens op rafb.Scarlet klant.
De apps die jij vernoemt doen het prima.
Het gaat hier over de Telenet app zelf.
Hetzelfde probleem deed zich voor bij de Yelo app en tegen dat deze goed werkte hebben ze de nieuwe tv app uitgebracht met dezelfde problemen als vroeger.
De ene zender werkt meteen en bij de andere krijg je foutcodes.
Telkens uitloggen en opnieuw inloggen of de app verwijderen en opnieuw installeren is de oplossing.
Het niet starten van zenders is random
@Gixxer Op welk apparaat kijk je?
Ik kijk enkel tv via de tv app op apple tv en ipad en deze werken perfect, herinloggen enkel na een update en ook over de beeld kwaliteit mag ik niet klagen.
Op de iPad.
Het probleem met de slechte beeldkwaliteit is al een paar maanden in orde.
Eigenlijk was zoals al gezegd alles in orde gekomen maar nu is er dus weer het probleem van het niet opstarten van random zenders.
Er passeren heel wat foutcodes waar ik dan weer zo goed als niks van terug vindt op het net.
@Gixxer Welke ipad? welke ios versie? welke tv app versie?
IPad Pro
Alles met de laatste versie geïnstalleerd
Ik heb hier juist nog eens getest, op de iPad werkt de TV app zoals het hoort. iPhone ook.