Beantwoorden
Ex-Netweter
 

TV-box POLL.

De TV-box wordt hier dikwijls afgekraakt en soms regelrecht de grond in geboord.

Kunnen de leden die een TV-box hebben die hier eens kort beoordelen.

Ik stel voor een score op 10 en daarbij een korte motivatie.

 

Ik zal alvast beginnen. Van mij krijgt hij 9/10.

Omdat ik 2x vooruit spoelen met geluid mis anders was het 10/10 geweest.

0 Likes
19 reacties
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

TV-box POLL.

8,5/10 omdat ik bij uitgesteld kijken op het einde niet kan kiezen voor “kies aansluitend programma”, zoals bij de digicorder vroeger.

 

De digicorder geef ik 6/10, rekening houdend met de tijd toen. Moest iemand vandaag zoiets op de markt brengen, dan geef ik 4/10.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Geert-1969
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Topicvreter! Topicwurm! π-DAY! Dag van de Chocolade

TV-box POLL.

Voor mij een 8 op 10. Bij 18+ moet je nu telkens je code ingeven wat bij de digicorder niet moest.

En het automatisch bij het instellen van een zender nu niet meer is, nu moet je telkens op OK drukken.

 

  

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV-box POLL.

Geef de tv box een 8,5/10 en dat is dan puur op hoe ik die gebruik. Het is namelijk mijn partner die hem elke dag gebruikt en ik eens in de zoveel tijd. 

Ik baseer deze score dan ook op het gebruik de compactheid ervan en de opnames in de cloud. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

TV-box POLL.

Ik geef hem gewoon 10/10. Snel, gemakkelijk, niets op aan te merken. Alleen de TV app op de iMac doet soms wat raar, maar dat zal wel bij mijn configuratie te zoeken zijn 🙂

Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

TV-box POLL.

Is gevoelig sneller dan de HD Digicorder. Geeft hier ook beter beeld (bij live-tv en opnames) en je kan onbeperkt opnames plannen.

De minpunten zijn dat de beeldkwaliteit van Streamz dan weer ondermaats is (vooral bij de Vlaamse series valt dit hard op) en dat er ondanks de functionaliteiten van de TV Box nog steeds bijzonder weinig apps aanwezig zijn zoals een aparte Streamz-app (beter om één platform te gebruiken ipv enerzijds het Streamz-platform en anderzijds het platform via het TV menu), VTM Go, GoPlay en Disney+.

Ondanks die minpunten zou ik nooit terug willen naar de HD Digicorder en daarom krijgt de TV Box dan ook een 8,5/10.

Ex-Netweter
 

TV-box POLL.


@dannyro  schreef:

Ik geef hem gewoon 10/10. Snel, gemakkelijk, niets op aan te merken. Alleen de TV app op de iMac doet soms wat raar, maar dat zal wel bij mijn configuratie te zoeken zijn 🙂


Als vele mensen dat nu eens beseften dat als er een probleem is dat ze dan eerst naar hun eigen configuratie keken in plaats van direkt "Telenet dit, Telenet dat".....

dlight
Professional Weetjesweter
Berichten: 39
Say what?! On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

TV-box POLL.

Geen problemen mee, beter dan de Digibox.

9/10 want het kan altijd IETS beter....,    😁

wv0
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag

TV-box POLL.

voor mij een 10op10 voor gebruik gemak en beeld kwalieteit

Ex-Netweter
 

TV-box POLL.

Ik geef de TV-Box 9/10. Meerdere opnames tegelijk plannen en  dat in een cloud is voor mij heel positief.
Je geraakt je opnames niet kwijt als de box defect is.

 

dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

TV-box POLL.

Heb nog wat aan het "tweaken" geweest met mijn infrastructuur 😀 

Dr TV app werkt weer op de iMac met Safari. Het is wel wat te gecompliceerd om het hier allemaal neer te pennen...😉

Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

TV-box POLL.

8,5 / 10

De reden voor deze score: ik had graag met mijn eigen universele afstandbediening de TV-box bedient. Nu werkt het enkel andersom (TV-Box AB kan TV bedienen) wat voor mij onvoldoende is. Met de universaele AB kan ik namelijk nu TV en sat-ontvanger bedienen, dus die AB heeft mijn voorkeur.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

TV-box POLL.

Ik weet niet welke afstandsbediening je hebt, maar hier heb ik de Logitec Harmony One prima kunnen configureren voor de TV Box. Samen met JBL soundbar, AppleTV en Samsung TV.

0 Likes
Ex-Netweter
 

TV-box POLL.


@dannyro  schreef:

Ik weet niet welke afstandsbediening je hebt, maar hier heb ik de Logitec Harmony One prima kunnen configureren voor de TV Box. Samen met JBL soundbar, AppleTV en Samsung TV.


Ik heb ook een Logitech Harmony One gehad en die werkte met de TV-box.

Ik heb de Harmony One weg gedaan omdat ik alles wat ik wou kon bedienen met de AB van de TV-box.

dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

TV-box POLL.

De Apple TV gaat niet, vandaar blijf ik de Harmony gebruiken.