Beantwoorden
Vich
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

TV box aankopen

Is het eigenlijk mogelijk om de nieuwe TV box aan te kopen? Of kan deze enkel gehuurd worden? 

 

Bedankt

0 Likes
34 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV box aankopen


@sebastienbo2  schreef:

Je kan de box terug sturen en een kaartje kopen. Dan trekken ze de kost van je digicorder af van je wigo. 


Ik denk dat dit niet klopt. In alle huidige Wigo's is een Digicorder of Tv-box inbegrepen. Enkel de ex Whop en Whoppa kunnen nog deze aftrekpost hebben. Ik vermoed zelfs dat ze dit enkel hebben indien ze geen Digibox of Tv-box huurden bij de omschakeling naar Wigo Home (S).

@Suzy kan jij dit verduidelijken?

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

TV box aankopen

@janne_man ik heb het eens nagevraagd, dan kan ik jullie een sluitend antwoord geven hierop! 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

TV box aankopen

@janne_man voor alle WIGO's betaal je een bundelprijs, hierin zit altijd de huur van één decoder inbegrepen. Ook als je als WIGO klant je decoder zou inleveren en een CI+ module in de plaats zou nemen (bijvoorbeeld), blijft de prijs van je WIGO dezelfde. Bij andere bundels of pakketten is dit niet het geval en wijzigt de prijs. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV box aankopen

Dank u voor uw antwoord @Suzy  Hiermee bevestig je wat ik schreef. Wat de ex-Whop betreft die automatisch Wigo Home S geworden is, weet ik dat deze gebruikers, indien ze geen Digibox huurden, de verminderde prijs betalen (tarief Wigo Home S min huur Digicorder). Ik veronderstel (ben er zeker van) dat als deze klanten terug overgaan tot het huren, ze volledig in het Wigo systeem zitten. Ik vermoed dat er ondertussen geen klanten meer zijn waar 'Whop' op hun afrekening staat. 

Wat de ex-Whoppa betreft is het voor mij een beetje onduidelijk. Het was hier niet alleen een naamsverandering, maar ook een zeer lichte prijsaanpassing. Zij die voor de prijsaanpassing gekozen hebben zijn nu uiteraard Wigo Home. Ik veronderstel dat zij die dat niet kozen, gewoon Whoppa gebleven zijn (op hun factuur). Op het ogenblik dat deze Whoppa de huur van zijn Digicorder beëindigd, wat dan? Zo ook de Whoppa die geen Digicorder huurde en nu toch één wil huren, wat dan?  

Als je schrijft bij andere bundels of pakketten, zie ik enkel de Digitale TV en de (fictieve) bundel Digitale TV en Internet (fictieve omdat deze bundel de zuiver som is van twee basisdiensten, zonder bundel korting). Daar kan ook nog Yugo bijgerekend worden.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

TV box aankopen


@janne_man  schreef:

Wat de ex-Whoppa betreft is het voor mij een beetje onduidelijk. Het was hier niet alleen een naamsverandering, maar ook een zeer lichte prijsaanpassing. Zij die voor de prijsaanpassing gekozen hebben zijn nu uiteraard Wigo Home. Ik veronderstel dat zij die dat niet kozen, gewoon Whoppa gebleven zijn (op hun factuur). Op het ogenblik dat deze Whoppa de huur van zijn Digicorder beëindigd, wat dan?


De klanten die nog Whoppa zijn, daar wijzigt er niets voor. Zij kunnen nog altijd kiezen voor bv. een CI+ module en geen decoder, dan betalen ze ook geen huur. Bij Whoppa werd dit allemaal apart in het pakket gestoken. Bij WIGO is het één prijs voor alles.


@janne_man  schreef:

Zo ook de Whoppa die geen Digicorder huurde en nu toch één wil huren, wat dan?  


Zij kunnen er gewoon één bij nemen en betalen dan de huurprijs van hun decoder (digibox/digicorder/TV-box).


@janne_man  schreef:

Als je schrijft bij andere bundels of pakketten, zie ik enkel de Digitale TV en de (fictieve) bundel Digitale TV en Internet (fictieve omdat deze bundel de zuiver som is van twee basisdiensten, zonder bundel korting). Daar kan ook nog Yugo bijgerekend worden.


Eigenlijk mag je het vrij letterlijk nemen. Bij eender welke andere samenstelling van pakketten met digitale tv, wordt de huur van de decoder (in welke vorm dan ook) apart berekend en aangepast.

 

En YUGO klanten hebben nooit een decoder, zij werken enkel met de YUGO app. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes