Beantwoorden
DavyC
Professional Beetjesweter
Berichten: 16
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

TV box defect

Allez, plezant he, de tv box doet het al niet meer, gevolg, 2 dagen geen tv meer !

 

Woensdag kunnen ze pas technieker langs sturen voor ne nieuwe tv box of terug ne digicorder.

 

Das nu de nieuwe technologie van vandaag se, ze kunnen niks degelijks meer maken zoals vroeger.

 

Tegenwoordig is alles maar brol dat heel even meegaat en je dan moet vervangen.

 

0 Likes
7 reacties
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

TV box defect

Voor mijn part mogen ze nog een jaartje of twee blijven testen, misschien dat dan alles goed loopt.

0 Likes
Ex-Netweter
 

TV box defect

Amai, gelukkig heb ik die tv box geweigerd. Ik ben nog heel content met mijn huidige digicorder. Nog nooit problemen mee gehad.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

TV box defect

@DavyC, vervelend dat je nieuwe TV-box al defect is. Maar dit had evengoed met een ouder type van digicorder kunnen gebeuren. Apparatuur kan nu eenmaal defect gaan, je moet maar net de pech hebben dat het bij jou voorvalt. Positieve is wel, je bent je opnames en instellingen niet kwijt deze keer! 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

TV box defect

Gelukkig kun je nog altijd analoog tv kijken. Dat gaat zeker niet kapot.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5305
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV box defect

@louishufk zolang dat nog ondersteund word want er zijn er veel die klagen dat analoog weg moet zodat er meer plaats is voor digitale zenders en omdat analoog prehistorisch is, 

ik vind persoonlijk niet erg dat er nog analoog is, er zijn nog veel mensen die een 2de of 3de tv hebben die nog analoog aangesloten is en er nog analoog word gekeken omdat ze het niet nodig vinden om digitaal op die plaatsen te hebben en tevreden zijn met het analoge aanbod.

maar vrees dat het er ooit wel eens van komt dat analoog verdwijnt....


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

TV box defect

master-magic1

 

Wat ik met mijn reactie bedoelde was dat alles kapot gaat. Er is dus maar een middel om geen stukken te hebben, niets hebben. Analoge TV komt daar dicht bij in de buurt.

Of analoge TV blijft of verdwijnt is het minste van mijn problemen. Als dat op de kabel geen probleem geeft zie ik geen reden om er dat af te halen. Maar dat is een Telenet beslissing.

 

Groeten

 

 

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DavyC
Professional Beetjesweter
Berichten: 16
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

TV box defect

Analoog kijken ging ook al helemaal niet meer.

 

Technieker is langs geweest en zei ons dat de afstandsbediening al stuk was, vervangen door een nieuwe en de zaak was opgelost, alles werkte weer.

 

Wat het gratis VTM nieuws opvragen betreft, dit kan je inderdaad opvragen via 

TV-theek > Zenders > VTM > Kies 'VTM' het Nieuws opvragen

maar wat ben je ermee dat je om 23 u nog geen nieuws kunt opvragen van die dag van 19 u !!

 

Moet ik het nieuws van vandaag morgen dan misschien zien als ze het erop zetten, dat kan toch ook niet ?!

 

Als het nieuws gedaan is om 19.45 u ongeveer, dat ze het dan even nadien op de tv-theek posten …..

 

 

0 Likes