Beantwoorden
KurtVanLooy
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Netjes! Leesclubje starten? Primeur!

TV-box met Netflix zonder internet abonnement mogelijk?

Beste netweters, mijn vader zit in een verzorgingshuis en had graag, nu de donkere wintermaanden voor de deur staan, van een streamingdienst gebruik gemaakt. Hij heeft telenet tv en is geabonneerd op play sports. Hij heeft een witte modem, maar nog een oudere decoder. Hij heeft geen internet abonnement. Mijn vraag: kan hij met een nieuwe tv-box netflix kijken? Hij kan wel gebruik maken van mijn Netflix abonnement, dus dat is geen probleem. Ik vraag me alleen af of hij hiervoor een internet abonnement dient te nemen. Alvast bedankt!

 

Titel aangepast door @Bjarne | Oorspronkelijke titel: Netflix tv-box zonder internet abonnement

Tags (3)
0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5853
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV-box met Netflix zonder internet abonnement mogelijk?

@KurtVanLooy  als je vader naar Netflix wil gaan kijken heeft die zo ie zo internet nodig. Als je een nieuwe tv box gaat halen heb je zeker internet nodig anders zal je tv box niet werken. Ook voor een decoder de laatste nieuwe zal je dan internet verbinding nodig hebben. Netflix werkt enkel met een actieve internet verbinding. Netflix bied wel een mogelijkheid om offline te kijken maar je zal ze moeten downloaden de films of serie. Uiteindelijk ook nog ergens op casten anders kan je ze nog niet zien.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Unka12
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Happy New Year! Dat loopt vlotjes.

TV-box met Netflix zonder internet abonnement mogelijk?

Ja, hiervoor moet de TV Box verboden zijn met internet. Wifi en Kabelinternet zijn beiden mogelijk.