Beantwoorden
Lorenzo29
Experienced Beetjesweter
Berichten: 10
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

TV-box nemen verplicht bij swap van defecte digicorder?

Beste netweters , eens vraagje , ik heb thuis nog steeds de " oude " digicorder's en digibox , wij hebben dus 2 digicorders en 1 digibox , maar sinds enkele dagen werkt er 1 digicorder niet meer , het probleem is namelijk hij zend het signaal niet meer uit via hdmi , ik heb al reeds al andere hdmi kabel en zelf andere tv geprobeert zonder enig resultaat op tv komt geen signaal , maar nu komt de vraag als ik hem aanmeld als defect krijg ik terug een digicorder of stap ik hier over de nieuw '' tv box '' want daar wringt het schoentje bij ons namelijk heb ik gelezen dat je maar 200minuten hebt nu hebben wij namelijk 2 digicorders met hdd van 320gb en die staan goed vol 😉 dus ja wij zouden dan terug in de tijd gaan en infeite maar de opslag van 1digicorder hebben i.p.v 2 dus veel minder opnames 

 

Tags (2)
0 Likes
11 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5862
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV-box nemen verplicht bij swap van defecte digicorder?

@Lorenzo29  moest je al over gaan naar een tv box heb je 200 UUR voor je opnames en geen minuten he. Dan was iedereen zijne box rap vol vrees ik. Maar als je digicorder defect is en je ruilt die om kan je zelf aangeven wat je wil hebben , een tv box , digibox of een digicorder. Dus je kan gewoon zelf kiezen. Je gaat neer een Telenet center en ruilt deze om. 

Maar als je nu naar een tv box gaat zou ook niet handig zijn. Want de tv box merkt niet met je andere digicorder en je digibox. Dus je kan dan ook geen opnames delen en dat soort dingen dus zou ik zeker de digicorder kiezen. Je kan altijd nog een tv box kiezen als je wil maar dan de rest ook vervangen zodat alles met elkaar communiceert. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Lorenzo29
Experienced Beetjesweter
Berichten: 10
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

TV-box nemen verplicht bij swap van defecte digicorder?

bedankt alvast voor de snelle reactie , ja van de minuten zit er foutje in moet idd uren zijn , ja dit was uiteindelijk mijn vraag als je nu problemen krijgt met je digibox , digicorder en je moet een omruiling doen of je wel of niet verplicht bent direct over te stappen op de tv box want in mijn geval is dit geen meerwaarde om volledig over te schakelen naar de tv box ! volgende week eens omruiling gaan doen in telenet shop , bedankt alvast voor de reactie 

Ex-Netweter
 

TV-box nemen verplicht bij swap van defecte digicorder?

@Lorenzo29 

Je moet helemaal niet over stappen naar de TV-box.

Je kan je digicorder gewoon omruilen voor een andere digicorder.

Trouwens, anders moet je overschakelen naar 3 TV-boxen wegens niet compatibel met Digicorder of Digibox.

louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

TV-box nemen verplicht bij swap van defecte digicorder?

@Lorenzo29 

Als de tv-box geen meerwaarde heeft blijf dan gewoon bij de digicorder.

Je gaat alles moeten vervangen zoals @patrick37  zegt en dat is het tegenoverver gestelde van meerwaarde.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV-box nemen verplicht bij swap van defecte digicorder?

@Lorenzo29 denk zelf dat ze u nog geen tv box gaan geven omdat ze er niet veel meer hebben en enkel nieuwe klanten voorlopig nog ene krijgen door te weinig stock en geen invoer vanuit china is.

het is dus beter zoals vorige posters zeggen om bij de digicorder te blijven zodat je uw opnames kan blijven delen en gebruiken in huis.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
RuZ
Freshman Veelweter
Berichten: 158
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

TV-box nemen verplicht bij swap van defecte digicorder?

Ik zou ook bij de digicorders/digibox blijven.

Klopt het dat 1 digicorder van de laatste generatie (AD2200) ook 200 uur kan opnemen?
Dan ga je inderdaad veel minder opnamemogelijkheid hebben met het tv-box-systeem.

 

Het enige voordeel wat je zou hebben is de huurprijs. Nu betaal je voor die extra digicorder 9,37 euro. Voor een extra tv-box zou dat 4,53 euro zijn, hetzelfde als je digibox.

Maar de omschakeling kost je ook 50 euro, dus na ongeveer een jaar ben je een beetje winst aan het maken. 🙂

 

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV-box nemen verplicht bij swap van defecte digicorder?

@RuZ het is maar 35 euro 😉 en geen 50 euro.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
RuZ
Freshman Veelweter
Berichten: 158
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

TV-box nemen verplicht bij swap van defecte digicorder?

@Master-Magic Vroeger was het inderdaad 35 euro.

Tegenwoordig kost de swap van digicorder naar tv-box 50 euro.

Allé, toch als er weer kan geswapt worden. Door de corona-impact is het momenteel niet mogelijk om te ruilen.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV-box nemen verplicht bij swap van defecte digicorder?

@RuZ oei ook al gestegen 🤔


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

TV-box nemen verplicht bij swap van defecte digicorder?


@Master-Magic  schreef:

@RuZ oei ook al gestegen 🤔


sinds februari 2020 🙂

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV-box nemen verplicht bij swap van defecte digicorder?

@Cru melding gekregen van iemand in het topic waar dit stond ondertussen gisteren 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes