Beantwoorden
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

TV-box vertoont rare zaken na update naar 4.34

Mijn tv box vertoont rare zaken sinds de update naar 4.34. Opgenomen programma's beginnen in slow motion zonder geluid, het beeld maakt sprongen en stopt soms gewoon met afspelen. verder of terugspoelen lukt dan niet. Het enige dat helpt is een stemcommando 1 minuut verder. Na het verder spoelen van 7 minuten (stemcommando 7 minuten verder) weet hij niet meer waar hij gebleven is en blijft het beeld stilstaan. Indien de lijst met opgenomen programma's een tijdje blijft staan komt er plots "dit lukt even niet" op het scherm, terwijl er geen enkel commando gegeven is met stem of op de afstandsbediening. DIt op alle VTM en Play zenders. Ik heb de box al een keer gereset.

Ben ik weer de enige of zijn er nog mensen die deze zaken herkennen? De box is via netwerkkabel direct aan de modem aangesloten.

0 Likes
8 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5845
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV-box vertoont rare zaken na update naar 4.34

@Silverwing  

Zelf neem ik geen programma's op dus ik kan het niet checken en er over mee spreken , ik kijk enkel alles terug via terug kijk tv. Heb je dit enkel bij opnames of zijn er nog andere problemen? Eventueel eens de modem heropstarten misschien een optie. 

 

Uit de topics hier is er ook nog geen andere post die er op aanduid dat er mensen zijn die dit ervaren. Normaal gezien als de software update is uitgerold en er functioneert iets niet correct dan zouden er al topics hier gemaakt zijn met eventueel dezelfde problemen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Guyke1
Professional Weetjesweter
Berichten: 143
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

TV-box vertoont rare zaken na update naar 4.34

Deze problemen heb ik nog niet maar toch weeral op de VTM en Playzenders zoals al beschreven op een ander topic.

 

 Topic :"Ruis in snelbewegende beelden"

0 Likes
Tvd
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

TV-box vertoont rare zaken na update naar 4.34

Herstart de tv box eens door deze volledig van de stroom te halen.
Naar Telenet bellen heeft geen zin want die vertellen enkel onzin! Dat is mijn ervaring sinds ik digitale tv bij hen heb. Maar ik stap binnenkort over naar een andere provider waar ik minder betaal voor hetzelfde.

0 Likes
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

TV-box vertoont rare zaken na update naar 4.34

@Tvd zoals ik reeds schreef is de box reeds gereset door hem zonder stroom te zetten en Telenet bellen doe je inderdaad best alleen als iets echt niet meer werkt!

0 Likes
Tvd
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

TV-box vertoont rare zaken na update naar 4.34

Sorry had ik niet gelezen. Ik heb het soms ook wel dat hij even zonder geluid valt. Heb ook al gehad dat hij plots een foutmelding gaf maar door hem van de stroom te halen was het wel opgelost 😉.

0 Likes
Ex-Netweter
 

TV-box vertoont rare zaken na update naar 4.34

@Silverwing 

Het lijkt me het beste naar een Telenet Center te gaan en je TV-box om te ruilen.

Het voordeel van de TV-box is dat je hierdoor je opnames niet verliest.

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2587
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

TV-box vertoont rare zaken na update naar 4.34

Een harde reset zou je eerst ook nog eens kunnen proberen.

 

De procedure voor de TV box v1: https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/Tv-Box-start-merendeels-niet-meer-serieu...

Scrollen naar het antwoord van Suzy.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

TV-box vertoont rare zaken na update naar 4.34

Gisteren heeft de box volledig normaal gedaan, alsof er niets aan de hand geweest is .Ik bekijk het nog enkele dagen en mochten de kuren terugkomen weet ik wat te doen, beginnende met de 2 stap reset.

0 Likes