Beantwoorden
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

TV gids ontbrekende inhoud programma's

In de TV gids ontbreken weer veel inhouden en titels van programma's..Virus ?

Toch is de duurtijd soms correct, zou interessant zijn als je ze dan toch kon inplannen om op te nemen.

 

Nu moet je wachten tot het programma gestart is en dan rode knop ?

telenettv.be...

0 Likes
7 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

TV gids ontbrekende inhoud programma's

@Theo2 

Kan je ze niet inplannen via de tv-box zelf?

Daar werkt de gids zoals het hoort.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

TV gids ontbrekende inhoud programma's

Ik zal me morgen eens rustig voor de TV zetten met de gedrukte gids...

Alvast bedankt,

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV gids ontbrekende inhoud programma's

@Theo2 op die gedrukte gids moet je zeker al niet afgaan met alle aanpassingen de laatste dagen, die tv gids drukken dat 14 dagen op voorhand af en ondertussen veranderd er veel van de programma's.

de beste info dat je kan krijgen is de EPG op de telenet box of kijken op yeloplay site, als niet ingelogde klant kan je de programma gids van de zenders ook volgen en die is up to date meestal 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

TV gids ontbrekende inhoud programma's


@Theo2  schreef:

Ik zal me morgen eens rustig voor de TV zetten met de gedrukte gids...

Alvast bedankt,


@Theo2 

Je zou ook voor bepaalde zenders de gids van hun site eens kunnen vergelijken met de gids op de tv-box. Als je de gids op de telenet app en telenet site vergelijkt en je vindt verschillen met de tv-box zal opnemen wel lukken op de tv-box, elders niet.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

TV gids ontbrekende inhoud programma's

Ik vergeleek de krant met de gids op telenettv op mijn pc, omdat krant en magazine verschilden.

Op de "onbekende inhoud" velden was de tijdsspanne wel correct , toch liet hij zich niet programmeren.

Was voor mij al ok geweest als hij de tijdsbegrenzing dan genomen had, maar dat zal de bibliotheekdatabase van de Cloud maar niks vinden natuurlijk.

Was de eerste keer dat ik opnemen op basis van begin- en eindtijd miste, dat kon mijn digicorder toch nog , ben ik al vergeten.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

TV gids ontbrekende inhoud programma's

@Theo2 

De gids van de app en website van Telenet zijn niet hetzelfde als van de tv-box. (Wat betreft inhoud zou dat wel moeten.) Als er zich fouten voordoen bij Telenet tv.be of de app kan je wel opnemen op de tv-box en na opname bekijken op pc.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

TV gids ontbrekende inhoud programma's

Louis dat klopt. 

Bleek dat mijn krant correctere info had als Tv-box..... Ongeveer één uur voor het programma uitgezonden werd bleek TV-box bijgewerkt . Toen snel geprogrammeerd.

 

0 Likes