42233
netweters
|
18636
gesprekken
|
20129
vragen
|
Als ik mijn TV opzet krijg ik een zwart beeld met witte letters waarop staat TV reclame op maat. Jij zou door je pijltjes naar beneden moeten kunnen gaan en daarna op OK duwen maar dat lukt niet. Je raakt dus niet verder en kan geen TV kijken. Iemand een oplossing?
TV box al 3 maal herstart, modem herstart , niets helpt. Ik heb die TV box nu 18 maand
Ok en dit is de eerste keer dat je die vermelding krijgt ?
Hier staat de tv box al heel de avond op en die boodschap is niet op het beeld geweest dus kan niet direct zeggen dat dit een gekend probleem is.
Zet hem eens een paar minuten zonder stroom dus de stekker eruit en probeer dan nog eens.
Ik heb dit na de laatste update 1 maal gekregen, gewoon met de back toets die tekst weg doen en daarna krijg je dit normaal niet meer.
Zelfs na de laatste update niet gezien das raar.
@patrick37 ik wel, ene keer, bij mij staat persoonlijke reclame op uit,
misschien dat ik dat daarom kreeg.
heb de V2 humax box he, misschien daarin ook een verschil.
Back toets werkt evenmin als de andere toetsen.
Alles wat je zegt al geprobeerd. Noppes.
Heb het gemeld aan Telenet via Whatsapp maar wacht nog op antwoord. Duurt daar lang.
Zowel jij als Patrick zijn in elk geval bedankt voor jullie hulp.
Daar krijg je vandaag geen antwoord meer op dat is tot 22 uur.
Aan de achterkant de reset gebruiken , pinnetje zoeken en de reset gebruiken. Als dat niet helpt is er geen andere oplossing dan vroeg slapen of een boek lezen.
Het was wel 19 uur toen ik de vraag stelde. Ik vind geen reset op de achterkant of op de voorkant, heb al gezocht. Staat op de TV box blijkbaar niet op.