Beantwoorden
Brentoske1111
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Telenet Flow app verdwijnt maar is zeer onduidelijk

Dag iedereen, 

Zoals de meeste al weten verdwijnt de Flow app.. MAAR ik heb hier toch nog enkele vragen bij: 

 

In de mail die we vandaag hebben ontvangen spreken ze van " Daarom verdwijnt de Telenet TV flow-app binnenkort en lanceren we de nieuwste Telenet TV-app."
betekent dit dat er een volledige nieuwe app komt of moeten we in de toekomst aanloggen via Telenet TV? 

Nog een bijkomende vraag: 
Ikzelf ben een Android TV user en zoek naar de Telenet TV app maar ik kan deze niet vinden... bij het intypen Telenet TV komt hij in de App store nog steeds uit op de Flow app. 
Wil dit zeggen dat de Android TV users geen app meer gaan hebben op hun Android box? 

Mvg  

28 reacties
cvw
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Happy New Year! Tien op tien! Handje vol! Leesbeest!

Telenet Flow app verdwijnt maar is zeer onduidelijk

Hoi,

 

Ik zit in dezelfde situatie, ik gebruik de flow tv app op m'n Google chromecast met Google TV  (dit ding: Chromecast met Google TV ) . Ik vind de nieuwe app ook nergens terug. Nochtans, in de mail van vandaag staat (onderaan): "Ook beschikbaar voor Apple TV en Android TV."   Op een andere webpagina vind ik terug dat je versie Android TV 10 of hoger moet hebben - wat het geval is met mijn toestel (Android TV 12 denk ik). Ik hoop dat die er snel komt.   

 

Verder: weeral al m'n opnames kwijt? Komaan zeg! Mijn kinderen nemen allerlei kinderprogramma's op, nu zijn we ze wééral kwijt. Hoe vaak is dat al gebeurd sinds we Yugo, Yelo, Flow zijn?

0 Likes
Techneut017
Freshman Meerweter
Berichten: 51
Topicwurm! Goed bezig! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag

Telenet Flow app verdwijnt maar is zeer onduidelijk

Beste

 

De apps yelo en flow zijn vervangen door 1 centrale app: Telenet TV app.

 

Het zou kunnen dat bepaalde tv's deze (nog) niet aanbieden in hun app store. Met welke tv probeer je dit?

0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 516
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Telenet Flow app verdwijnt maar is zeer onduidelijk

@Brentoske1111 

Er is (dan) maar 1 app meer: Telenet TV.

Ik heb hier wel al (dacht ik) zien passeren dat als men zocht op "TV Telenet" (ipv andersom) dat men wel de Telenet TV app vonden in de Play Store.

0 Likes
Brentoske1111
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Telenet Flow app verdwijnt maar is zeer onduidelijk

Hey Santa,

Bedankt voor het bericht! Jammer zonder succes in de play store nog steeds geen zoekresultaten. 

 

 

Mvg

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2710
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet Flow app verdwijnt maar is zeer onduidelijk

Er zullen ook toestellen zijn niet meer gaan werken

omdat toestel de nieuwe app niet meer ondersteund

Als nu niet gaat zal het later ook niet gaan

Wand alles staat op punt

0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1614
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Telenet Flow app verdwijnt maar is zeer onduidelijk


@cvw  schreef:

Ik zit in dezelfde situatie, ik gebruik de flow tv app op m'n Google chromecast met Google TV  (dit ding: Chromecast met Google TV ) . Ik vind de nieuwe app ook nergens terug. Nochtans, in de mail van vandaag staat (onderaan): "Ook beschikbaar voor Apple TV en Android TV."   


Op de Google Chromecast (met Google TV) vind je wel degelijk de "Telenet TV" App terug (zie afbeelding hieronder). Je moet wel op de tab "meer apps" drukken om alle apps te zien (anders zie je maar de eerst 6 of 10 apps in de lijst). Je kan wel de App verschuiven, zodat deze hoger op je lijst komt.

Als je een App niet terugvindt in de Play Store kan dit, omdat de Android versie niet ondersteund wordt, ofwel jouw toestel (hardware) niet ondersteund wordt...


@cvw  schreef:

Verder: weeral al m'n opnames kwijt? Komaan zeg! Mijn kinderen nemen allerlei kinderprogramma's op, nu zijn we ze wééral kwijt. Hoe vaak is dat al gebeurd sinds we Yugo, Yelo, Flow zijn?


Als je overgaat van de "Flow App" naar de "Telenet TV" App, denk ik niet dat de opnames verloren gaan (je verandert niet van Platform, maar je gebruikt alleen een andere "Client" op het platform in te loggen).

 

IMG_20230628_082049.jpg

Dit zijn de Apps op mijn Toestel (Google TV).

Brentoske1111
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Telenet Flow app verdwijnt maar is zeer onduidelijk

Dan is dit zeer vreemd want de Telenet TV app heb ik in het verleden wel al kunnen installeren en stond wel gewoon op de play store. 

Ik heb ook de laatste versie van Android TV (Nvidia Shield). 

Vreemd dat anderen via Google TV de app ook niet vinden. 

Misschien dat iemand van Telenet zelf de oplossing weet? Ik denk door de communicatie die ze hebben gestuurd dat wel meerdere mensen met dit probleem zitten... Zo weet ik of ik een andere aanbieder moet zoeken die wel een app heeft via Android TV box 

0 Likes
Brentoske1111
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Telenet Flow app verdwijnt maar is zeer onduidelijk

Ondertussen heb ik de nieuwe Telenet TV app al eens gedownload op mijn smartphone en als klap op de vuurpijl kan ik zelfs niet
casten... Dus TV gewoon maar op de smartphone kijken? Dacht het niet. 
@Telenet Graag een oplossing voor dit probleem



0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet Flow app verdwijnt maar is zeer onduidelijk

De Telenet TV-app is gewoon beschikbaar op zowel Android TV als Apple TV. Je zou deze dus gewoon moeten vinden in de stores. 
Hebben jullie al eens gekeken naar wat @flip1953 vertelde over het terugvinden van de app, door te klikken op 'Meer apps'.

In verband met de opnames, @flip1953 die verdwijnen wel effectief. 
Alle details kan je hier vinden: https://www2.telenet.be/byeflow 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Brentoske1111
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Telenet Flow app verdwijnt maar is zeer onduidelijk

Dag Suzy, 

 

Zowel op de Mi box als de Nvidia Shield box geprobeerd nog steeds zonder resultaat, ik denk dat het probleem echt wel bij jullie ligt.  

1000008687.jpg

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet Flow app verdwijnt maar is zeer onduidelijk

@Brentoske1111 

Staan uw land instellingen op België van Google apps ???


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Brentoske1111
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Telenet Flow app verdwijnt maar is zeer onduidelijk

@Master-Magic 

Landinstellingen staan inderdaad op België. 

0 Likes
rikkie999
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Telenet Flow app verdwijnt maar is zeer onduidelijk

Hier ook zonder resultaat, geen app te vinden en de flow app start zelfs niet meer op , dus geen tv meer via de mibox😡

0 Likes
rikkie999
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Telenet Flow app verdwijnt maar is zeer onduidelijk

Gaat Telenet de mi box gratis vervangen door een toestel dat wel werkt 

0 Likes