Beantwoorden
GK5
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
De vlam zit erin. YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Tien op tien!

Telenet Netflix app

Sinds enkele dagen heb ik een probleem met de Netflix app op mijn TV-box.

Na het starten blijft het cirkeltje onder het Netflix-logo een tijdje draaien en volg er de foutcode UI-800-3.

Heb reeds volgende ondernomen: Reset Telenet Router, Reset eigen Router, Reset TV-box.

Met mijn Netflix account is alles OK. Kan Netflix wel gebruiken via mijn telefoon en een chromecast en oon via mijn Nvidea streamer.

Dus duidelijk een probleem bij Telenet.

Iemand een idee hoe dit op te lossen?

0 Likes
24 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telenet Netflix app

@GK5 

Je hebt de tv-box nog niet terug gezet naar fabrieksinstellingen, volgens je beschrijving. Kan je ook eens doen.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
GK5
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
De vlam zit erin. YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Tien op tien!

Telenet Netflix app

@louishufk 

Moet ik bepaalde settings noteren vooralleer ik terug naar fabrieksinstellingen ga of blijven alle instellingen staan?

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telenet Netflix app

@GK5 

Niets bijhouden. Je verliest niets. Gewoon starten.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
hondaboy
Experienced Meerweter
Berichten: 93
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Warming up?

Telenet Netflix app

Had hier gisteren zelfde probleem met ingebouwde netflix app in philips TV, na reboot (effe zonder spanning zetten) van TV is alles terug ok.

0 Likes
GK5
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
De vlam zit erin. YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Tien op tien!

Telenet Netflix app

@louishufk 

Heb de TV-box terug naar de fabrieksinstellingen gezet. Alles is nu terug in orde. Bedankt.

smedtje1981
Professional Weetjesweter
Berichten: 36
On a roll... De 3 wijzen! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Telenet Netflix app

hier ook al enkele dagen problemen met netflix,alles gedaan wat jij gedaan hebt en reset enz werkt ff,maar probleem komt na een paar dagen terug hoor..

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telenet Netflix app

@smedtje1981 

Ik weet niet of er relatie is tussen de verschillende problemen. Het lijkt op dit ogenblik allemaal wat minder goed te werken.

Heb je teruggezet naar fabrieksinstellingen?


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
smedtje1981
Professional Weetjesweter
Berichten: 36
On a roll... De 3 wijzen! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Telenet Netflix app

ik moet het praktisch elke dag doen,fabrieksinstellingen,anders werkt netflix niet meer,geen problemen gehad in vorige software versies,geen problemen met app op tv maar wel op app telenet box..dusja kijken via de tvapp van netflix ipv op de telenetbox...

GK5
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
De vlam zit erin. YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Tien op tien!

Telenet Netflix app

@smedtje1981 

Het blijkt inderdaad dat er sinds de laatste update regelmatig problemen zijn met Netflix. Heb ook al verschillende keren moeten terugkeren naar de fabrieksinstellingen. Ook gebeurt het regelmatig dat het heel lang duurt vooraleer ik het scherm van de Netflix-gebruikers krijg.

Er is trouwens sinds deze laatste update ook een nieuw probleem met de ondertitels bij opnames of uitgesteld kijken. De vorige onderschriftenlijn blijft regelmatig staan en de volgende komt er bovenop. Vrij vervelend als de oude lijn langer is dan de nieuwe.

 

smedtje1981
Professional Weetjesweter
Berichten: 36
On a roll... De 3 wijzen! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Telenet Netflix app

ik moet zeggen,sinds de update naar 4.22 werkt alles terug normaal ook netflix...hopelijk blijft het zo...

paar dagen uitgetest en tot nu toe geen problemen..

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telenet Netflix app

@GK5 

Het probleem met de ondertiteling is een oud zeer. Dat is nog niet opgelost(geweest).


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Telenet Netflix app


@smedtje1981  schreef:

ik moet zeggen,sinds de update naar 4.22 werkt alles terug normaal ook netflix...hopelijk blijft het zo...

paar dagen uitgetest en tot nu toe geen problemen..


Opstarten lijkt hier iets langer te duren en soms ook melding dat er geen verbinding kan gemaakt worden met Netflix. Wanneer je daarna op "opnieuw proberen" drukt, lukt het wel. Het probleem dat de ganse TV Box moet gereset worden via de knop achteraan lijkt bij mij opgelost met de laatste update.

0 Likes
joz
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Telenet Netflix app

4 april 11u avond netflix stopt gewoon,3x reset ,niks,1u later wel maar moeilijk.3april samen aan tel met telenet terug naar fabrieksinstelling gezet,werkt,nu niet meer,streaming bij telenet trekt op niks.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telenet Netflix app

@joz 

Blijven melden bij Telenet.

Lijkt een beetje op bezigheidstherapie.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes