24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Sinds enkele dagen heb ik een probleem met de Netflix app op mijn TV-box.
Na het starten blijft het cirkeltje onder het Netflix-logo een tijdje draaien en volg er de foutcode UI-800-3.
Heb reeds volgende ondernomen: Reset Telenet Router, Reset eigen Router, Reset TV-box.
Met mijn Netflix account is alles OK. Kan Netflix wel gebruiken via mijn telefoon en een chromecast en oon via mijn Nvidea streamer.
Dus duidelijk een probleem bij Telenet.
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
vrees dat dit deels te maken heeft met het netwerk die meer belast word door de corona periode en deels problemen thuis met het netwerk, via wifi word al maanden afgeraden door wegvallen van internet connectie, via utp kabel word meer aangeraden.
Hoe kom je aan die update? Hier steeds zelfde probleem van netflix app, steeds frequenter
Wanneer wordt dit onder de loep genomen? Workaround is geen oplossing. Praktisch 4 keer per week moet ik de box herstarten, om naar Netflix te kunnen kijken. Pushen om over te stappen naar Play zeker....?! En dit is al van voor de corona lockdown.
@DarkSins schreef:Wanneer wordt dit onder de loep genomen? Workaround is geen oplossing. Praktisch 4 keer per week moet ik de box herstarten, om naar Netflix te kunnen kijken. Pushen om over te stappen naar Play zeker....?! En dit is al van voor de corona lockdown.
Raar, hier zijn er amper problemen met de Netflix-app. Misschien toch eerder een probleem bij uw decoder.
Nee, en dan nog zou het niet mogen (denk ik). Als ik op mijn ps4 kijk, kan mijn vrouw perfect op laptop kijken.
Ik gebruik Netflix via de tvbox enkele keren per week en heb ook geen enkel probleem.
@StevieB @DarkSins De Tvbox als eens gereset naar fabrieksinstellingen? Wat je ook kan proberen is eens uitoggen bij de Netflix app op de box.
Helpt dat niet, dan neem je beter contact op met de klantendienst via het nummer 015 666 666 of via Facebook of Twitter. Misschien kan een omruiling helpen.
Wij hebben Playmore, en dat maakt niks uit. Altijd problemen met Netflix, al tig keer voor gebeld. Ik ben benieuwd wanneer dat eindelijk eens naar behoren gaat werken want ik word dat continu herstarten van de tvbox aardig beu....