24748
netweters
|
152287
antwoorden
|
20688
vragen
|
Hallo, als je een serie kijkt in Play komt er op het einde steeds het berichtje “je hebt 15 seconden om te beslissen: ‘volgende aflevering’ of ‘neen,dank u’.
Bestaat de mogelijkheid, ik heb ze nog niet gevonden, om dit af te zetten?
Want het is al voor gevallen dat ik wakker word bij aflevering 9 🙂 en dan staan ze allen als reeds bekeken 😉
Mvg.
@Ex-Netweter naar mijn weten nog niet gevonden en denk ook niet dat het aanpasbaar is. Vind het ook fijner persoonlijk dat de tijd wat langer is , uitzetten niet noodzakelijk , maar niks gevonden.
Indien je een Digicorder/box hebt kan je dit idd aanpassen!
Ja gaat naar instellingen (tandwieletje) » Digicorder/box » voorkeuren » onderste menuutje = binge-watchen.
Door dit uit te schakelen ga je niet meer automatisch de volgende aflevering laten afspelen!
Hoe dit juist werkt bij de nieuwe Tv-box weet ik niet...
Ok bedankt, maar dit gaat dus over de nieuwe tv-box (sorry, vergeten vermelden in de topic).
🙂
Ik had al een vermoeden maar stond in topic 'entertainment' dus heb het er toch op gewaagd 😂
Jammer dat ik je niet hebben kunnen helpen 😇
@Ex-Netweter
Er is daar niets aan te regelen.
Je krijgt 15 sec om te kiezen en dat is het.
Als je de back toets gaat gebruiken weet je niet echt goed waar je gaat uitkomen.
Groeten
Zulke functies zullen wel worden toegevoegd op de TV-box met verloop van tijd denk ik zo...