42237
netweters
|
18637
gesprekken
|
20130
vragen
|
Mijn oom en tante zijn zinnens klant te worden bij Telenet. Ze hebben enkel TV + 2 x mobiel nodig. Even via de site van telenet de 'abonnementen-test' doorlopen om te kijken wel abonnement voor heb geschikt is. Maar toen ik aangaf dat we enkel TV + mobiel willen kreeg ik de boodschap dat hiervoor ook internet nodig is.
"Opgelet Als je tv wil, heb je ook internet van Telenet nodig"
Moeten die mensen daarvoor nu ook maandelijks voor internet betalen terwijl ze daar helemaal niks aan hebben. Interactiviteit, opnemen via tv-box hebben ze niet nodig. Een digibox of 'tv-met-een-kaartje' is meer dan voldoende. Is dat niet langer mogelijk?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Master-Magic schreef:Digibox of digicorder wordt sedert deze maand niet meer geleverd aan nieuwe klanten, enkel Tv Box of IP Tv Box met internet.
Geruchten? Bron?
Je moet je naar een telenet winkel begeven via de website gaat dit niet
Daar zullen ze helpen
Ze kijken dan via compact signaal telenet zeg je duidelijk in de winkel
Toestellen kan je niet meer kopen wel huren als je meer zenders wil enkel op digibox of digicorder
Extra huur prijs +-11 euro per maand voor een toestel
@Master-Magic, ikzelf heb enkel TV (tv met een kaartje) en mobiele gsm en betaal hiervoor aan Telenet 38€/maand
Wanneer ik nu klant zou worden, zou ik volgens de abonnementstest van Telenet het abonnement "Easy Internet + Telenet TV iconic + Telenet Mobile 5GB" voor 83€/maand moeten nemen?
Tenzij men vergeten is de productpagina van TV aan te passen heeft @luc55 gelijk.
Kan ik Telenet TV kijken zonder internet?
Je TV-box gebruikt voor de meeste functionaliteiten je internetverbinding. Je hebt interactiviteit nodig om:
- de TV-gids te raadplegen.
films en programma’s te kunnen opvragen via Huurfilms.
opnames te maken en te bekijken.
je Gezinsinstellingen te beheren.
programma's te kunnen terugkijken via Terugkijk TV.
stembediening te gebruiken.Wens je Telenet TV-klant te worden zonder internetverbinding? Dat kan, ga daarvoor langs bij één van onze Telenet-winkelpunten of contacteer onze klantendienst.
Telenet TV kijken met/zonder Telenet TV-box/digicorder | Telenet
Het is trouwens al geruime tijd zo dat je voor een TV abonnement zonder internet je tot de klantendienst of een winkelpunt moet wenden.
Dankjewel voor de reacties. Ik blijf het raar vinden dat Telenet hier geen concrete en duidelijke info over plaatst op hun website (prijzen, mogelijkheden) en waarom ze de mensen hiervoor naar Telenet-winkel of Verkoopdienst verwijzen.
Prijzen staan op de tarieven pagina.
De waarom is ook redelijk simpel, omdat men liefst de bundel met internet verkoopt & men van plan is binnen enkele jaren (momenteel geschat op 2030) het aanbod via DVB-C uit te schakelen en te vervangen door het IPTV aanbod (waar je wel internet bij moet nemen)
Dit hoor je hier ook af en toe zal niet genoeg meer opbrengen die zeker meer dan 5 jaar gewone tv abo
Een vriendin haar ouders hadden zelfde voor ze heeft dan een onbeperkt abo genomen bij scarlet 34 euro is dat 12 euro meer
maar ze bellen onbeperkt ook via whatsapp
En de tv app's van zenders op de tv gezet met uitleg op papier voor hun en als er een probleem is logt ze in op afstand
en dat loopt zover goed
@Master-Magic schreef:Digibox of digicorder wordt sedert deze maand niet meer geleverd aan nieuwe klanten, enkel Tv Box of IP Tv Box met internet.
Deze info is dus niet correct.
Digibox of digicorder worden denk ik nog altijd geleverd aan nieuwe klanten (zonder internet), maar je moet het telefonisch bestellen of via de Telenet winkel.
Prijzen staan vermeld op tarieflijst: https://www2.telenet.be/residential/nl/landingspaginas/tarieven/tv/
Het is wel zo dat:
Maar een 2de-hands toestel (digibox, digicorder, CI+) kunnen nog altijd geactiveerd worden.