Beantwoorden
Kelly001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

Telenet TV-app & live tv werken niet

mijn telenet app werk al 14 dagen niet en telenet live ook niet al contact opgenomen met telenet via whatts app vele beloven ze zeiden dat telenet mij gingen opbellen gewoon niets van zich laten horen gewoon een grote nul is het heel hunder service van telenet maar om als om hunderd producten gaat zijn ze wel rap om te bellen ben twee jaar bij tv vlaanderen nooit geen problemen gehad en ja ben nu ook weer bij tv vlaanderen en kheb daar geen problemen alles werkt 

 

Titel aangepast | Vorige titel: telenet app telenet liv tv 

0 Likes
14 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2253
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Telenet TV-app & live tv werken niet

Als je TV Vlaanderen hebt waarom dan klagen bij Telenet dat TV niet werkt.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5292
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet TV-app & live tv werken niet

@Kelly001Dan ben je de eerste die geen problemen heeft bij tv Vlaanderen, lees er veel problemen van op forums, ben er ook nog bij voor tv maar heb meer uitval bij tv Vlaanderen dan bij Telenet.

als er in Nederland of in Luxemburg een regenwolk hangt dan valt het beeld uit, wat je bij Telenet niet hebt via de kabel....

en onlangs eind december nog coderingsproblemen waardoor hun hele pakket open stond op satelliet.

geen problemen, denk het niet lol 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Kelly001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

Telenet TV-app & live tv werken niet

je weet van te voren met schotel met onweer en wreed slecht weer dat je meschien gen beeld hebt en ja hoelang duur het dan 10 minuten mar moet wel zeggen de klantendienst beter dan telenet 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5292
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet TV-app & live tv werken niet

@Kelly001Met mijn T90 schotel nog nooit uitval gehad, probleem lag altijd bij hen, en de klantendienst van tv Vlaanderen is niet beter dan Telenet.

heel veel klachten te lezen van de tv Vlaanderen klantendienst, ze kennen meestal niet wat ze aanbieden, zeggen al jaren dat ze vijf tv en zes en nog enkele zenders in HD aanbieden, al is het SD nog, zelf history Chanel zeggen ze dat HD is en is in SD.

en administratief zijn ze ook niet de beste, minder terug krijgen dan normaal voorzien.

eens online bekijken op andere forums 😉😉😉

heb bij Telenet altijd beter behandeld geweest dan bij tv Vlaanderen,

ze hebben me zo eens onterecht afgesloten omdat ze hun ci modules wilde doorpushen naar mij en ik dat niet wilde, heb dan 14 dagen geen tv gehad door hen omdat ze mijn smartcards niet direct wilde activeren.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Kelly001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

Telenet TV-app & live tv werken niet

beste master magic ja inderdaad tv vlaanderen hadden probleem maar tis opgelost maar van telenet had ik ook blokkige beeld ja tis ook opgelost maar met veel problemen en zoals ik nu weeral problemen hebt en ja ze zeiden dan ze ging bellen ja valse beloftes nog niemand gehoord maar als is om producten aan te bieden zijn ze wel rap gewoon dikke brol heel de klantendienst en service ha amaai service kennen telenet blijbaar niet en je moet niet in disscussie gaan thelp toch niet ik weet dat ik 100% gelijk hebt al je 105 euro per maand betaald verwacht je toch niet veel problemen ben nu 6 maanden bij telenet ken niet anders dan problemen

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5292
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet TV-app & live tv werken niet

@Kelly001Beste is een dossier op te laten maken dan, je probleem kan ook buiten zijn of binnen, 

Je moet de juiste aan de telefoon hebben die je helpt, er zitten er ook tussen die minder op de hoogte zijn ofzo, blijven bellen tot ze het oplossen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Kelly001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

Telenet TV-app & live tv werken niet

dan zijn er vele bij teletdie erniet van kennen en we gaan dan nog niet spreken van al die leugen die ze dan zeggen wreed service van telenet leugens en beste nummer1

0 Likes
Kelly001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

Telenet TV-app & live tv werken niet

als je 105 euro betaaald op een maand word hzt ook verwacht dat het werk en ja ik heb tv vlaanderen voor op de camping en tis niet omdat jij meschien sinterklaas speeld dat ikzelf sinterklaas moet spelen of verwacht jij meschien dat ik alles opzegt bij tv vlaanderen heb ik wel zulke antwoorden niet de 28 ste december is allang voorbij kheb het hier  op de site gezegd met de hoop om geholpen te worden ja je bent wreed geholpen jullie kunnen jullie site steken waar je het wilt ik zet hier nooit meer iets op tis idedaad wel een goeie naam inplaats van netwettees zouden jullie het betweters noemen en ha alles werk nu ben geholpen van telenet winkel tlag aan het internet router

0 Likes
chukky
Freshman Weetjesweter
Berichten: 19
Trick or treat? All I want for X-mas is YOU Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Telenet TV-app & live tv werken niet

Al 25 jaar bij telenet. 

 

Misschien 1 probleem eens gehad .

 

Aan wie ligt het dan ? Juist,  kijk eerst jullie eigen boeltje na voor telenet in de grond te stampen . En ik ben geen aandeel houder of medewerker 😜

Kelly001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

Telenet TV-app & live tv werken niet

je ben geen aanhouder meschien maar een gatlekker betaal jij meschien 105 euro voor iets waar je zes maanden bij bij ben en iedere dag meserie tis nu de tweede kerr dat ik bij telenet ben en al tweemaal meserie als jij meschien geloof in sinterklaas ok moet jij maar voor sinterklaas spelen en de 28ste december is ook voorbij dus als jij denk dat ik zo onnozel bent voor 105 euro te betalen dan ben je aan tverkeerde adres ik stamp niemand in de grond ik ben wie ik ben recht voor de raap niet achter baks zoals vele

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2587
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Telenet TV-app & live tv werken niet

Beste @Kelly001 ,

 

Dit is een forum van eindgebruikers, klanten van Telenet maar ook van andere providers.
Je spreekt hier dus Telenet niet rechtstreeks aan.

Bedoeling is dat we elkaar hier helpen, maar dit kan enkel maar mits wederzijds respect.

Je taalgebruik in je laatste twee antwoorden is imho helemaal niet nodig.

 

Als je een technisch probleem hebt met Telenet toepassingen bel je best de klantendienst, of beter nog (zoals hier eerder aangegeven): contacteer ze via Whatsapp.

Hopelijk wordt je probleem snel opgelost.

 

Misschien nog een tip: "schelden" werkt dikwijls averechts. Mensen zijn dan minder geneigd om te helpen.  Als je ergens niet tevreden van bent, en het raakt niet opgelost, neem dan zelf je conclusies en ga naar de concurrentie.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Kelly001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

Telenet TV-app & live tv werken niet

ik ben wieik ben en ja als mijn woorden u niet aanstaat kan er ook niet aan doen ik hou geen strooitje op mijn mond en ja ik heb al contact opgenomen met telenet en ja al 14 dagen dit en dat tot ik zelf naar de winkel geweest ben tlag aan mijne gsm zeiden ze ik zei van niet kwas het zeker en de winkel zei dat het internet te traag is daarom heb je problemen en nu nu heb ik weer andere problemen en zo blijft het maar duren en als vanmij part mag jij sinterklaas spelen mij kan het nie schelen maar ik speel geen sinterklaas als je 105 euro per maand betaald word er verwacht dat je niet te veel problemen hebt en ja ieder provider kan problemen heben maar tis altijd iets met telenet zie het ook hier op de site allemaal 

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 523
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Telenet TV-app & live tv werken niet


@Kelly001  schreef:

ik ben wieik ben en ja als mijn woorden u niet aanstaat kan er ook niet aan doen ik hou geen strooitje op mijn mond en ja ik heb al contact opgenomen met telenet en ja al 14 dagen dit en dat tot ik zelf naar de winkel geweest ben tlag aan mijne gsm zeiden ze ik zei van niet kwas het zeker en de winkel zei dat het internet te traag is daarom heb je problemen en nu nu heb ik weer andere problemen en zo blijft het maar duren en als vanmij part mag jij sinterklaas spelen mij kan het nie schelen maar ik speel geen sinterklaas als je 105 euro per maand betaald word er verwacht dat je niet te veel problemen hebt en ja ieder provider kan problemen heben maar tis altijd iets met telenet zie het ook hier op de site allemaal 


Hey @Kelly001 , we zijn een community waar je steeds bij terecht kan en die jou met alle plezier helpt. Het enige wat we wel vragen is om het beleefd te houden en elkaar met respect te behandelen. Bedankt om hier rekening mee te houden. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Kelly001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

Telenet TV-app & live tv werken niet

hier geholpen!!!!!! denk het niet

0 Likes