24786
netweters
|
152677
antwoorden
|
20730
vragen
|
Jullie gaan me hiermee niet kunnen helpen. Het ligt waarschijnlijk aan de app zelf.
De Telenet TV app werkte nog perfect op mijn oude Tab A(6) 2016.
En dan werkt dat niet (zoals het moet) op een Tablet die véél sneller is. Onbergrijpelijk?
Zijn er nog mensen met dit probleem? Ik hoop dat Telenet dit hier oppikt?
Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: Telenet TV app stottert op nieuwe tablet Lenovo Tab P11
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beeld en geluid stotteren.
Resolutie van oude (1920 x 1200) en nieuwe (2000 x 1200) schelen nauwelijks. Dit kan geen verschil maken. Het scherm is trouwens 11" en niet 11,5". De P11 pro is 11,5".
Het moet zijn dat de Snapdragon 662 niet compatibel is met de Telenet TV app, Yelo app en de Ziggo app volgens de verschillende forums. De Samsung Tab A7 heeft hier ook last van en heeft dezelfde SoC. Hopelijk wordt dit opgelost door een update.
@Ex-Netweter ik kijk eens of ik dit intern kan doorgeven.
Maar eerlijk, meestal is het moeilijker om tractie te krijgen wanneer ik maar 1 voorbeeld heb. Soms is het bij individuele situaties/problemen beter om een case te laten aanmaken via de klantendienst, zodat men dit bij de backoffice kunnen analyseren en kunnen doorsturen.
Ik kan ondertussen vertellen dat dit probleem al vaker is gemeld en men dit verder aan het onderzoeken is. Het ligt dus ook niet aan de gebruiker setup.
Meer inzichten of timings heb ik helaas nog niet, maar het is zeker niet onopgemerkt voorbij gegaan. 😉
Er is (nog?) geen Android 11 update beschikbaar voor de Lenovo Tab 11.
Ik behelp mij op deze tablet nu met de website telenet.tv en dat gaat perfect!
Ondertussen is het eind juni en ervaar ik hetzelfde probleem op een nieuw aangekochte Lenovo P11. Klantendienst maakte er een dossier van afgelopen zaterdag, vandaag kreeg ik al de melding dat het dossier behandeld . Het probleem is echter niet opgelost . Het zou mogelijk aan mijn toestel liggen, maar hij, noch de backoffice hadden er een verklaring voor, aldus de vriendelijke meneer van de klantendienst die me vandaag te woord stond. Zelf wat gaan graven in allerlei fora en blijkt dat dit probleem er ql is sinds december 2020, toen met de Samsung tab s7 en later hetzelfde probleem met de Lenovo tab P11. Deze 2 toestellen delen dezelfde processor ( snapdragon 662). Misschien verstandig om dit te melden op de site van telenet zelf, of tenminste bij de klantendienst. Dan kan men weer meer tijd steken in het oplossen van het probleem zelf. Oh ja, in Nederland blijkt de Ziggo app dezelfde problemen te geven op dezelfde toestellen. Misschien kolt de app van dezelfde leverancier/ ontwikkelaar en is het wellicht verstandig dat telenet dit op hun beurt meldt.
@Ex-Netweter
Heb je de website www.telenettv.be al geprobeerd op je tablet?
Ik heb ook problemen met de app op mijn Tab 11 maar de website gaat perfect!
@Ex-Netweter , @Ex-Netweter ,
Misschien hier eens kijken : https://forums.lenovo.com/t5/Lenovo-Android-based-Tablets-and-Phablets/Live-streams-stutter-on-M10FHD-and-P11/m-p/5081057 => een gebruiker van de Ziggo app maakt hier melding dat het uitschakelen van Bluetooth bij hem het verschil maakt.
Een andere suggestie... weliswaar een long shot... heb je al eens geprobeerd om de 'Eye Protection mode' uit te schakelen ? Die setting (al dan niet in combinatie van Color Mode & Color Temperature settings) zou in het verleden (weliswaar op andere Lenovo tablets...) ook al problemen veroorzaakt hebben met bv. Disney+ app.
Een workaround die bij mij werkt op een Lenovo P11 is eerst de Netflix app opstarten. Je hoeft niet in te loggen, opstarten van de app volstaat. Dan start je Yelo op en de haperingen zijn weg.
Er zou deze maand een Android 11 update komen op de Lenovo Tab P11.
Dus fingers crossed!