24768
netweters
|
152542
antwoorden
|
20719
vragen
|
Even een overzichtje van de Telenet TV-app met dingen die ik zelf ervaar en hier heb gelezen;
Als er nog andere issues zijn die je graag had vermeld, drop ze hieronder, kan ook handig zijn voor ingenieurs om 1 handig overzicht te hebben @CarlAtTelenet
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Ex-Netweter @Patje1452 denk vooral dat het "niet kennen" van de standaard pincode (0000 voor TV-app en website) problemen geeft. Alsook het feit de pincode los staat van die van de TV-box.
Maar men probeert dit in de toekomst op te lossen door er zo duidelijk mogelijk over te communiceren. Eventueel bij de eerste ingebruikname van de TV-app bijvoorbeeld. Sowieso staat het nu reeds duidelijk vermeld in de online klantenservice artikels erover.
@Suzy @Patje1452 Suzy ik er volledig mee eens en ook met de oplossing die u bied, ik blijf wel voorstander om de standaard code niet te gebruiken en een andere in te stellen.
tekst van Suzy
denk vooral dat het "niet kennen" van de standaard pincode (0000 voor TV-app en website) problemen geeft. Alsook het feit de pincode los staat van die van de TV-box.
Maar men probeert dit in de toekomst op te lossen door er zo duidelijk mogelijk over te communiceren. Eventueel bij de eerste ingebruikname van de TV-app bijvoorbeeld. Sowieso staat het nu reeds duidelijk vermeld in de online klantenservice artikels erover
@Ex-Netweter@Suzyinderdaad het probleem is gewoon het niet weten.
Maakt weinig uit als deze toch verschillend moesten zijn.
Zoals vermeld eventueel popup of bij toegevoegd kaartje kan ook al.
Probleem bij de app is dat deze dikwijls tot driemaal toe aangemeld moet worden voor al eer deze opengaat.
Ik vind de app nog steeds erg traag werken en absoluut geen vooruitgang tegenover de oude yelo.