Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Telenet TV app buffert op Lenovo Tab P11

@Suzy 

Jullie gaan me hiermee niet kunnen helpen. Het ligt waarschijnlijk aan de app zelf.

De Telenet TV app werkte nog perfect op mijn oude Tab A(6) 2016.

En dan werkt dat niet (zoals het moet) op een Tablet die véél sneller is. Onbergrijpelijk?

Zijn er nog mensen met dit probleem? Ik hoop dat Telenet dit hier oppikt?

 

Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: Telenet TV app stottert op nieuwe tablet Lenovo Tab P11

Tags (1)
0 Likes
16 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet TV app buffert op Lenovo Tab P11

@Ex-Netwetermisschien door het beeldformaat dat speciaal is (11,5 inch) misschien komt het daardoor dat de app het beeld niet vloeiend en perfect kan afspelen???


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

Telenet TV app buffert op Lenovo Tab P11

@Master-Magic 

Beeld en geluid stotteren.

Resolutie van oude (1920 x 1200) en nieuwe (2000 x 1200) schelen nauwelijks. Dit kan geen verschil maken. Het scherm is trouwens 11" en niet 11,5". De P11 pro is 11,5".

Het moet zijn dat de Snapdragon 662 niet compatibel is met de Telenet TV app, Yelo app en de Ziggo app volgens de verschillende forums. De Samsung Tab A7 heeft hier ook last van en heeft dezelfde SoC. Hopelijk wordt dit opgelost door een update.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet TV app buffert op Lenovo Tab P11

@Ex-NetweterDan best eens melden aan Telenet zelf, misschien dat er dan een update voor komt.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet TV app buffert op Lenovo Tab P11

@Ex-Netweter ik kijk eens of ik dit intern kan doorgeven.

 

Maar eerlijk, meestal is het moeilijker om tractie te krijgen wanneer ik maar 1 voorbeeld heb. Soms is het bij individuele situaties/problemen beter om een case te laten aanmaken via de klantendienst, zodat men dit bij de backoffice kunnen analyseren en kunnen doorsturen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet TV app buffert op Lenovo Tab P11

Ik kan ondertussen vertellen dat dit probleem al vaker is gemeld en men dit verder aan het onderzoeken is. Het ligt dus ook niet aan de gebruiker setup.

 

Meer inzichten of timings heb ik helaas nog niet, maar het is zeker niet onopgemerkt voorbij gegaan. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet TV app buffert op Lenovo Tab P11

@Ex-Netweter we hebben een mogelijke piste voor dit probleem. Blijkbaar zou updaten naar Android 11 een oplossing zijn. Kan je dit eens proberen? Of is het updaten van de firmware op deze tablet niet meer mogelijk?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Telenet TV app buffert op Lenovo Tab P11

@Suzy 

Er is (nog?) geen Android 11 update beschikbaar voor de Lenovo Tab 11.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet TV app buffert op Lenovo Tab P11

@Ex-Netweter hebben ze ondertussen ook ontdekt, sorry. Men onderzoekt het dus nog verder. Zodra ik nog een update heb, laat ik het weten.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Telenet TV app buffert op Lenovo Tab P11

@Suzy 

Ik behelp mij op deze tablet nu met de website telenet.tv en dat gaat perfect!

Ks311
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Telenet TV app buffert op Lenovo Tab P11

Ondertussen is het eind juni en ervaar ik hetzelfde probleem op een nieuw aangekochte Lenovo P11. Klantendienst maakte er een dossier van afgelopen zaterdag, vandaag kreeg ik al de melding dat het dossier behandeld . Het probleem is echter niet opgelost . Het zou mogelijk aan mijn toestel liggen, maar hij, noch de backoffice hadden er een verklaring voor, aldus de vriendelijke meneer van de klantendienst die me vandaag te woord stond. Zelf wat gaan graven in allerlei fora en blijkt dat dit probleem er ql is sinds december 2020, toen met de Samsung tab s7 en later hetzelfde probleem met de Lenovo tab P11. Deze 2 toestellen delen dezelfde processor ( snapdragon 662). Misschien verstandig om dit te melden op de site van telenet zelf, of tenminste bij de klantendienst. Dan kan men weer meer tijd steken in het oplossen van het probleem zelf. Oh ja, in Nederland blijkt de Ziggo app dezelfde problemen te geven op dezelfde toestellen. Misschien kolt de app van dezelfde leverancier/ ontwikkelaar en is het wellicht verstandig dat telenet dit op hun beurt meldt. 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Telenet TV app buffert op Lenovo Tab P11

@Ks311 

Heb je de website www.telenettv.be al geprobeerd op je tablet?

Ik heb ook problemen met de app op mijn Tab 11 maar de website gaat perfect!

0 Likes
KurtVdS
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Even demarreren... Warming up? Al 25 duimen! YEAH! CAPSLOCK DAY!

Telenet TV app buffert op Lenovo Tab P11

@Ex-Netweter , @Ks311 ,

Misschien hier eens kijken : https://forums.lenovo.com/t5/Lenovo-Android-based-Tablets-and-Phablets/Live-streams-stutter-on-M10FHD-and-P11/m-p/5081057 => een gebruiker van de Ziggo app maakt hier melding dat het uitschakelen van Bluetooth bij hem het verschil maakt.

Een andere suggestie... weliswaar een long shot... heb je al eens geprobeerd om de 'Eye Protection mode' uit te schakelen ? Die setting (al dan niet in combinatie van Color Mode & Color Temperature settings) zou in het verleden (weliswaar op andere Lenovo tablets...) ook al problemen veroorzaakt hebben met bv. Disney+ app.

Jojoke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Telenet TV app buffert op Lenovo Tab P11

Een workaround die bij mij werkt op een Lenovo P11 is eerst de Netflix app opstarten. Je hoeft niet in te loggen, opstarten van de app volstaat. Dan start je Yelo op en de haperingen zijn weg.

Ex-Netweter
 

Telenet TV app buffert op Lenovo Tab P11

Er zou deze maand een Android 11 update komen op de Lenovo Tab P11.

Dus fingers crossed!

0 Likes