Beantwoorden
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Telenet TV-app versus Yelo

Er moet blijkbaar nog veel veel verbetert worden aan de telenet TV app om gelijkwaardig te zijn aan yeloTV.

De gebruikers van een digicorder worden erg verwaarloost in de telenetTV app of is dit een manier om mensen te verplichten om om te schakelen naar de TV-box.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
23 reacties
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet TV-app versus Yelo

 Er verandert niet veel alleen het swipen zal niet meer gaan spijtig info krant

Wat blijft hetzelfde en wat verandert?

Wie nu nog de Yelo-app gebruikt, krijgt een bericht wanneer de omschakeling gebeurt. Maar zal je als klant het verschil merken? Met zowel de Yelo-app als de Telenet TV-app kunnen klanten tv-kijken, opnames beheren en bekijken, en casten naar tv’s. Wie Streamz (+) heeft, zal via dezelfde app films kunnen bekijken of downloaden en offline kijken.

 

 

Wat niet meer zal kunnen, is swipen van je smartphone of tablet naar je tv wanneer je live of naar een opname kijkt. Ook de mogelijkheid om verder te kijken op je applicatie wanneer je een programma startte op je decoder, valt weg. Ook je favorieten (Mijn TV) worden niet langer gesynchroniseerd.

 

https://www.hln.be/tech/yelo-app-van-telenet-verdwijnt-welke-veranderingen-mag-je-verwachten-en-welk...

 

0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

Telenet TV-app versus Yelo

amaai wat een gemak ... zowel die app als de tv-box ... mij hebben ze zelfs bij Telenet zelf al aangeraden om hem terug om te ruilen naar een digicorder ...

Enfin ... als den aandeelhouder maar content is ... de klant is bijzaak blijkbaar ...

Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet TV-app versus Yelo

@FAD Ik vind dat je de twee apps niet kan vergelijken, en dat de tv app zoveel voordelen heeft tov de yelo app. Je kan de tv app echt niet vergelijken omdat yelo zo beperkend is.

Ik gebruik de app al meer dan een jaar op mijn apple tv en ipad. Dat er nog veel werk aan de winkel is zal ik zeker niet ontkennen, daar dan is da vooram voor de apple freaks onder ons. Sinds juli zijn er problemen met airplay in combinatie met homepods. Ook dat apple homekit nog altijd niet compatible is met de app, terwijl apps als streams, vtmgo en vrt max dat wel zijn.

Dat er nog veel ruimte is voor verbeteringen op gebeid van gebruiksgemak is duidelijk, de flow app heeft altijd bepaalde bedieningen gehad die veel beter geschikt waren voor een apple tv terwijl de tv app zicht teveel spiegelt aan de tv box.

Met de yelo app kon je uw opnames nooit buitenshuis bekijken.

Ik vond je muggeziften over 13 of 14 dagen tv gids nogal overdreven omdat dit niks bijbracht aan de werking. Dit brengt op zich ook geen verbeteringen op gebied van gebruiksgemak en de vele beperkingen die er nog heersen als je via een apple tv kijkt. Als je via android kijkt kan ik me inbeelden dat je die functies niet nodig heb omdat daar veel dingen toch niet bestaan.

0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

Telenet TV-app versus Yelo

Beste als jij vindt dat ik muggenzift, dan is dat jouw probleem.

Ik merk op dat voor de zaken die voor mij belangrijk zijn, de tv app achteruitgaat tov de yelo app.

Zo is het voor mij idd momenteel heeft belangrijk om de tv gids 14 dagen op voorhand te kunnen bekijken.

Net als ik het belangrijk vind om op hetzelfde tijdstip betalend vooruit te kunnen kijken als gebruikers van de yelo app met een digicorder. En niet dagen later 

Ik blijf erbij, zoiets breng je op de markt als het minstens evenveel aankan als de vorige hardware én software.

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet TV-app versus Yelo

@FAD 

Wat loop jij dan te klagen, als je een digicorder hebt kun je yelo toch gebruiken.

Wat een kortzichtge reactie. Het samenbrengen tot 1 systeem zou op termijn zoveel voordelen kunnen opleveren.

 

Als je denkt dat het gras groener is aan de overkant ....

0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

Telenet TV-app versus Yelo

Beste, ik post mijn probleem hier om opgelost te geraken op een constructieve manier.

Niet om opmerkingen van u te krijgen.

Aan uw antwoord zie ik bovendien dat u niets begrepen heeft van wat dan mijn probleem is 

U mag in de toekomst uw commentaar en aanteigeningen aan mijn adres voor u houden ... Muggenziften, kortzichtig, ....

Dankuwel 

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet TV-app versus Yelo

We zullen het tijd moeten geven

het is allemaal te vlug moeten gaan

er zal nog maanden hard aan gewerkt worden

maar zal goed komen

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV-app versus Yelo

Of het nu de Telenet TV app is of de Yelo Play app, of nog een andere app maakt me niets uit. Ik zal me wel aanpassen. Ik verwacht echter wel dat ik met de app kan zien wat ik geprogrammeerd heb en wat ik bewaard heb. In de huidge stand van zaken voldoet de Telenet TV app niet (voor de gebruikers van een Digicorder) en daarmee is alles gezeg.

Sommigen gaan naar mijn mening iets te vlug over het stoppen van dvb-C en houden hun wensen voor werkelijkheid. De overschakeling van analoog naar digitaal (dvb-c, het zogenaamde compact signaal) is pas gebeurd. Dat het ooi stopt is uiteraard een werklijkheid: alles is eindig.

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet TV-app versus Yelo

Gisteren uitvoerig getest  wat je geprogrammeerd kan je zien

eigenlijk verandert er niet veel  alleen swipen gaat niet meer

en voor appel producten ouder dan 7 jaar gaat de app niet van telenet tv  bij yelo werkt hij wel

IOS 13.0 moet op toestel staan om te werken

En dvb-c zal niet vlug stoppen als er een speler bij komt moet terug plaats gemaakt worden

bipt houd hier toezicht op en er is vraag maar de prijzen om op de kabel te komen moeten omlaag

 

0 Likes