24757
netweters
|
152406
antwoorden
|
20700
vragen
|
Er moet blijkbaar nog veel veel verbetert worden aan de telenet TV app om gelijkwaardig te zijn aan yeloTV.
De gebruikers van een digicorder worden erg verwaarloost in de telenetTV app of is dit een manier om mensen te verplichten om om te schakelen naar de TV-box.
@Janneke_Dust er is nog een overgangsfase hé, het is nog niet volledig aangepast denk ik zo.
@Janneke_Dust je kan de yelo app ook nog gebruiken, klanten krijgen een mail waneer je de oude app niet meer kan gebruiken en de telenet tv app moet gebruiken.
er zal nog enkele maanden aan vooraf gaan eer alles is aangepast.
de hele IT wordt aangepast bij telenet, dus er kunnen nog dingen veranderen 😉
De telenet tv-app loopt serieus achter op de yelo-app, wat dan betreft de tv-gids.
Hoe ziet Telenet die op te lossen ?
De digicorders en digiboxen gaan ook overgezet worden naar 1 app, las ik 1a2 dagen terug. Zijn ze mee bezig
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
@Janneke_Dust schreef:Er moet blijkbaar nog veel veel verbetert worden aan de telenet TV app om gelijkwaardig te zijn aan yeloTV.
De gebruikers van een digicorder worden erg verwaarloost in de telenetTV app of is dit een manier om mensen te verplichten om om te schakelen naar de TV-box.
Hewel, dat is ook mijn gedacht ....
Het staat ergens ook zo goed al letterlijk in de tekst: "wie met deze "mankementen" niet tevreden is (het ging over functies die in de TV app tegenover de Yelo app niet werken met digicorders) wordt aangeraden om naar de TV-Box over te stappen".
@Master-Magic schreef:@Janneke_Dust er is nog een overgangsfase hé, het is nog niet volledig aangepast denk ik zo.
Denkt gij echt dat ze de TV app gaan aanpassen naar de digicorders toe? Ze hebben al werk genoeg om hem deftig te laten werken voor de TV Box ... Ik denk het dus niet ....
@DeLLiAnO schreef:De digicorders en digiboxen gaan ook overgezet worden naar 1 app, las ik 1a2 dagen terug. Zijn ze mee bezig
Ja, dat is het nu juist. De Yelo app werkt veel beter dan de TV app en het is de Yelo die verdwijnt. De TV app werkt helemaal niet zoals men wenst voor de digicorders, maar daar gaan ze heus niks aan doen. Men heeft veel liever dat iedereen overstapt van de digicorder naar de TV Box.
De tv app zal niet aangepast worden op digicorder en digibox gebruikers maar zal worden geoptimaliseerd om er gebruik van te kunnen maken.
Om de volledige gebruikers ervaring te hebben van de tv app zal je de tv box moeten hebben dan heb je het volledige gebruikers gemak van de tv app.
@patrick37 schreef:De tv app zal niet aangepast worden op digicorder en digibox gebruikers maar zal worden geoptimaliseerd om er gebruik van te kunnen maken.
Om de volledige gebruikers ervaring te hebben van de tv app zal je de tv box moeten hebben dan heb je het volledige gebruikers gemak van de tv app.
Dat komt toch wel overeen met hetgeen hier nu al enkele keren staat: met wil de digicorders gebruikers overhalen om toch maar over te stappen naar de TV box, ook zij die dat niet nodig vinden of willen.
Idd en denk dat uiteindelijk de digicorders gewoon niet meer naar de klant gaat en iedereen de tv box een keer gaat hebben.
Tijden veranderen en wordt er geïnvesteerd in andere technieken.
Andere technieken, ja. MAAR zijn ze ook beter?
Nadelen van TV-box.
- De TV-box moet een internet verbinding hebben een digicorder kan werken zonder internet verbinding.
- Volgens de probleemmeldingen hier werkt CEC nauwelijks met de TV-box. Een digicorder kan men volledig bedienen via CEC met de AB van de TV. Mijn digicorder staat is een houten schuif en kan deze volledig bedienen met de AB van de TV.
- Als men een 2de verblijf heeft met een Telenet aansluiting dan kan men de digicorder meenemen en daar gebruiken zonder internet aansluiting (enkel de interactieve dingen werken dan niet). Met een TV-box werkt dit niet, zelfs als men op het 2de verblijf ook een TVbox en internet neemt is men nog niet veel verder want de 2 TV-boxen hebben ieder hun eigen opnamepool waar de andere niet aan kan.
Het zou fijn zijn moesten die technieken dan behoorlijk werken !
Geeft dat niet aan uw klanten zolang dat niet op punt staat !
Heb er niet bij vermeld of ze beter zijn.
Heb zelf de tv box sinds die uit is gekomen en heb nog nooit een probleem ondervonden met de tv box. Deze werkt zoals die moet weren en correct ben er dus zeer tevreden van. Ik zie enkel de voordelen die er zijn met de tv box maar goed ik ben maar een gebruiker er zijn altijd andere reacties erop en vooral negatieve reacties. Maar daar ga ik niet over uitwijken dat is een ander topic.
Persoonlijk merk ik dat het overal een vooruitgang is ten opzichte van de digicorder en digibox en ook via de tv app. Vind de tv app vriendelijker in gebruik en is veel overzichtelijker dan Yelo. Maar ook dat is weer een eigen mening mijn eigen ervaring die ik heb.