42002
netweters
|
18486
gesprekken
|
19975
vragen
|
Wat is dat de laatste dagen toch met die tv app op de tablet .
Dienst niet beschikbaar
Deze toepassing is tijdelijk niet beschikbaar. We lossen dit zo snel mogelijk om. Probeer het later opnieuw.
Al 2x contact gehad en telkens zeggen ze. We zijn er aan bezig. Een paar uurtjes geduld . 48u later ....
Pfffff
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik hoop het zelf ook. Echt stom aangezien ik heel de week onderweg ben en geniet van mijn serietjes van play more op mijn tablet 😞
(Op internetbrowser (chrome) werkt Telenet TV wel voor me @louishufk)
Mijn ervaring is dat er regelmatig dingen in de tv-theek zijn die niet beschikbaar zijn of waarvoor een abo gevraagd wordt. Er wordt naar gevraagd, maar als men die vraag negeert kan er wel naar gekeken worden.
Inderdaad, zelfde probleem sinds donderdag, morgen moet ik voor het werk weer eenn week naar het buitenland, en vind het dan erg prettig savonds wat Vlaamse tv en opnames te bekijken.
ik betaal bijna 100 euro per maand, heb play, maar kan gewoon geen gebruik maken van de diensten. Als je naar de telenettv app op google play gaat kijken bij de recensies, zie je enkel slechte ervaringen, ik begrijp niet dat elenet zich niet diep schaamt om een premium prijs voor zijn produkten te vragen, en zo'n slechte service geeft.
'we zijn er mee bezig, erg sneu voor je'
Volledig mee eens spijtig genoeg,
Betaal rond 160 euro per maand voor alle diensten. 25 GB wigo. met play more omdat ik zo graag men series kijk onderweg. Zit continu op de baan, en als ik even kan pauze nemen gaat er altijd een serietje op zoals een Game Of Thrones of FC De Kampioenen.
Nu al sinds donderdag niks meer. En ze sturen je spjitig genoeg van het kastje naar de muur.
Geef toch is effe info naar de klanten van hoe en wat er gaande is.
(Volgens een insider dat ik ken (werkt blij telenet) zou het probleem zaterdagmorgend om 09u opgelost zijn en dienden verdere gevallen persoonlijk opgevolgd te worden met de klant).
Bij mij is het probleem alvast niet van de baan. Dus hoop toch iets te horen buiten de standaardantwoorden dat ze moeten geven aan ons. 😞
Heb maar serieke gedownload op netflix. Kan ik toch al even verder zeker. :(:(:(
@Eldrax @gifkikker er lijkt momenteel iets fout te lopen met de TV-app. Sommige klanten krijgen deze foutmelding te zien: "Dienst niet beschikbaar".
Ben jij zo'n klant die deze foutmelding ziet in de TV-app? Stuur dan via Facebook of Twitter een privéberichtje naar Telenet met onderstaande gegevens. Dit kan onze collega's achterliggend helpen in het onderzoek:
Heb ik de laatste 5 dagen dagelijks gedaan, duurt wel lang voor ze een oplossing vinden
je bent niet alleen, hier ook al een paar dagen geen tv op smartphones, wel op samsung tab galaxy s2
beste
wat is: os, en waar staat app versie?
mvg
De app versie vind je als je de app start en naar instellingen gaat. Onderaan op je scherm.
OS: is operating system van je toestel. Het zal android .. zijn. Het versie nummer vind je onder toestel instellingen/ over de telefoon.
dank u Louis, duidelijke lekentaal, ik heb het allebei gevonden en snap het
bedankt jani
hallo en? opgelost? hier alvast niets! mvg
dank u louis,
Spijtig genoeg nog niks hier.
Heb het al beetje opgegeven. Krijg altijd maar het zelfde antwoord.
Snap niet dat het zo lang moet duren. Maar ja ben ook geen technieker. 🙂
Hopelijk word het snel opgelost 😞