Beantwoorden
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Telenet TV-box start begonnen programma's opnieuw

Om van de reclame aan het begin van elk programma af te raken als ik die wil gaan bekijken had ik het idee om alle opgenomen programma's vooraf al enkele minuten te laten afspelen, zodat ik nadien gewoon zou kunnen op pikken waar ik gestopt ben. Iets wat de tv box normaal gezien perfect doet. Echter onthoud de box nu niet meer waar ik gebleven was, alle programma's die ik startte begonnen nadien opnieuw met 1 minuut reclame.

Is dat nu een bug of hoelang duurt het eer de box onthoud waar een programma gestopt is?

 

Titel gewijzigd door Kevin (mod) I Vorige titel: tv box begint reeds begonnen programmas steeds opnieuw

0 Likes
8 reacties
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Telenet TV-box start begonnen programma's opnieuw

Dat heb ik bij de meeste opnames, wanneer ik niet lang genoeg kijk, dan onthouden ze niet waar ik was en beginnen helemaal opnieuw( niet enkel bij die reclameprogramma's.

Iets dergelijks heb je ook op het eind. Wanneer er iemand belt en je stopt met kijken dan zegt hij volgende keer doodleuk dat je het al bekeken hebt en kun je helemaal doorspoelen voor die laatste vijf minuten...grr

 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet TV-box start begonnen programma's opnieuw

Dit had (als ik me niet vergis) te maken met een bepaald percentage gekeken, toch aan het einde. Heb je x-percent van de opname bekeken, dan wordt deze gemarkeerd als "bekeken" en start de keer erna terug vanaf het begin. Aan het begin heb ik dit ook al gemerkt. Zal eens horen of hier ik meer informatie over kan krijgen, hoe de vork nu precies in de steel zit. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Telenet TV-box start begonnen programma's opnieuw

Misschien heeft men het minimum, dat je gekeken moet hebben, vooraleer hij "verder kijken" als keuze geeft "ietsje" opgerokken  ?

0 Likes
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Telenet TV-box start begonnen programma's opnieuw

Om iedereen die alvast de reclame wil omzeilen zou het me niets verbazen, maar dat word niet medegedeeld natuurlijk.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet TV-box start begonnen programma's opnieuw

Dit is wat ik ondertussen heb doorgekregen (en dit werd recent niet gewijzigd):

 

  • Een programma wordt als 'niet bekeken' aanschouwt zolang er minder dan 10% of minder dan 3 minuten van het programma werd bekeken (afhankelijk wat er eerst komt). Is dit het geval, wordt er dus geen progressie bewaard. De reclame vooraf wordt trouwens niet gezien als deel van het programma

  • Een programma wordt als 'bekeken' aanschouwt wanneer er minder dan 10% of minder dan 10 minuten van de totale duurtijd nog bekeken moet worden (afhankelijk wat er eerst komt). De reclame achteraf wordt niet gezien als deel van het programma.

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Telenet TV-box start begonnen programma's opnieuw

Het zal dan effectief bekeken moeten zijn, want na de reclame doorspoelen (stemcommando 5 minuten verder) tot 5 min in het programma en dan 1 min laten spelen geeft nog steeds niet bekeken. Je moet dus effectief gewoon kijken wil het je bekomen dat het onthouden word waar je gebleven was.

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Telenet TV-box start begonnen programma's opnieuw

Ik vind die 10 minuten op het eind veel vervelender. Het valt niet dikwijls voor, maar als het gebeurt moet je de ganse film doorspoelen......

 

Anderzijds weet ik niet of die "spielerei" zoveel computertijd en geheugen "spaart" . Nu de code eenmaal geschreven is kan die tijden verminderen toch niet het probleem zijn.

0 Likes
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Telenet TV-box start begonnen programma's opnieuw

quote Theo2 maar als het gebeurt moet je de ganse film doorspoelen......

Dat is met een stemcommando toch geen probleem, op enkele seconden zit je toch waar je wil! Je moet alleen ongeveer weten welk tijdstip je naartoe wil.

0 Likes