Beantwoorden
Elipel
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Wereld gedichtendag Star Wars Day Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Telenet-TV opnames vroeger laten beginnen

In Yeloplay kon je je opnames vroeger laten beginnen en langer laten opnemen om ZEKER te zijn dat het programma er VOLLEDIG opstaat.

Nu blijkt dat OOK te zijn afgeschaft. Zo wordt het onmogelijk om nog programma's volledig op te nemen. Daarvoor diende ook de timerinstellingen van dvd recorders enz...

Zo is het verstaanbaar dat honderden klanten hun tv abonnement stoppen! Opgenomen programma's zijn niet volledig meer te bekijken. Uitgesteld kijken gaat dan niet meer in een tv abonnement.

0 Likes
6 reacties
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 508
JACKPOT! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Telenet-TV opnames vroeger laten beginnen

@Elipel 

Er word 10 min op voorhand opgenomen en 30 min erna en dat is ruim voldoende.

Heb reeds 4 jaar de TV-box (en daarbij Telenet TV). Ik denk 2 of 3 keer niet het volledig programma gehad omdat een LIVE programma uitliep.

Hier worden dagelijks meerdere programma's opgenomen.

Het verband met terugkijk TV ontgaat mij volledig.

flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Telenet-TV opnames vroeger laten beginnen

Er is geen verband met terugkijk TV. Met "uitgesteld kijken" bedoelt de topic starter het bekijken van opgenomen programma's.

Misschien is hij niet op de hoogte van de mogelijkheden van "terugkijk TV"?

Ik denk dat heel veel mensen dagelijks programma's opnemen om die dan heel snel (dezelfde dag of 's anderendaags) te bekijken, en niet beseffen dat dit eigenlijk niet meer nodig is. Met terugkijk-TV kan je de meeste programma's herbekijken tot 7 dagen terug ...

Ik ken mensen die die dagelijks de sopas zoals Famile, Thuis, Sturm der Liebe, ... opnemen en die dan wat later (of in 't weekend) bekijken. Met "Terugkijk TV" is dat volstrekt onnodig 😊

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Telenet-TV opnames vroeger laten beginnen

@flip1953 

Ik neem alles op gewoon vanwege het feit ik dan al die reclames niet moet zien die je wel hebt met terugkijk tv. Dus op dat gebied is het dan weer wel handig

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 508
JACKPOT! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Telenet-TV opnames vroeger laten beginnen

@flip1953 

Je vergeet wel dat je bij terugkijk TV de reclame niet kan doorspoelen!

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet-TV opnames vroeger laten beginnen

@flip1953 

Niet alle zenders beschikken over de terugkijk TV optie .... De enige mogelijkheid is dan opnemen ...

EDIT: en zelfs bij de zenders die wel Terugkijk-TV aanbieden zie je af en toe een programma dat niet terugkijkbaar is.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 508
JACKPOT! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Telenet-TV opnames vroeger laten beginnen

@flip1953 

En bij opnames heb je een mooi overzicht.

Als je met terugkijk TV alles moet kijken lijkt mij dat niet makkelijk het overzicht te behouden.

Wat heb je reeds bekeken? Waar staat wat je nog moet bekijken enz.

0 Likes