42237
netweters
|
18637
gesprekken
|
20130
vragen
|
deze app gebruik ik voor veel
nu dit is samen simultaan begonnen met de problemen van apple vpn,
dit probleem heeft telenet opgelost;
maar via 1.1.1.1 werkt het nog steeds niet sinds dien
weet iemand of er hier een reden voor is en zoja welke,
en of dit terug kan toegelaten worden zoals voor de wijziging
telenet.tv geeft zowel via gsm als via computer error 1002
enige oplossing is de vpn app uitschakelen over het telenet ip van de modem tv kijken, of vpn uitschakelen en met het gsm ip kijken
deze app heeft lokale servers in Belgie, dus ik ben niet in het buitenland ofzo
ik hou wel mijn ip liever afgeschermd omdat mijn pc/gsm niet enkel dienen om tv op te kijken
en ik ook de verbinding met 1.1.1.1 benut tijdens het tv kijken, voor verbinding met (thuis)apparatuur enzo,
welk nu dus niet meer mogelijk is
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: telenet tv werkt niet meer met 1.1.1.1 app op gsm en pc
@thomasdb schreef:
deze app gebruik ik voor veel
nu dit is samen simultaan begonnen met de problemen van apple vpn,
dit probleem heeft telenet opgelost;
maar via 1.1.1.1 werkt het nog steeds niet sinds dienweet iemand of er hier een reden voor is en zoja welke,
en of dit terug kan toegelaten worden zoals voor de wijziging
telenet.tv geeft zowel via gsm als via computer error 1002
enige oplossing is de vpn app uitschakelen over het telenet ip van de modem tv kijken, of vpn uitschakelen en met het gsm ip kijken
deze app heeft lokale servers in Belgie, dus ik ben niet in het buitenland ofzo
ik hou wel mijn ip liever afgeschermd omdat mijn pc/gsm niet enkel dienen om tv op te kijken
en ik ook de verbinding met 1.1.1.1 benut tijdens het tv kijken, voor verbinding met (thuis)apparatuur enzo,
welk nu dus niet meer mogelijk is
@thomasdb Heb je al een oplossing hiervoor kunnen vinden? Zelf ben ik hier ook niet in thuis om jou hiermee verder te helpen. Iemand anders die @thomasdb kan helpen?
neen, nog niet verholpen.
ik bel de klantendienst eens een dezer voor meer info, maar , is waarschijnlijk eerder een zeldzaam probleem
om tegen wie of wat verantwoordelijk is hiervoor te kunnen ingaan, en het een of meerdere keren uit te leggen, schat ik niet in capabel te zijn zonder lang telefoneren
waar ik weinig zin in heb
of ik forward hen deze post via facebook ofzo
maar had even andere dingen aan 't hoofd, dus nog geen ' druk op gezet ' tot heden
als er nog wat van zou evolueren laat ik nog bericht
bedankt voor de interesse alleszinds
@ChristofM schreef:Iemand anders die @thomasdb kan helpen?
Neen, niemand anders buiten Telenet 🤔
Dit is hetzelfde of gelijkaardig probleem als het "iCloud Private Relay" probleem dat onlangs opgelost werd, toch?
Misschien intern escaleren?