|
26.296
netweters
|
163.454
antwoorden
|
|
21.965
vragen
|
Hallo iedereen
Sinds een week of 4 heb ik het volgende probleem op mijn 2 tv boxen: bij apps zoals VRT max, Disney, VTM GO en zelfs bij opnames bekijken geeft de TV box de foutmelding dat er geen internet is met foutmeldingen CS2400, CS2401, CS9994, CS3200...
Ik heb vorige week mijn TV-Box met coaxaansluiting ingeruild voor het laatste nieuwe model zonder coax maar nog steeds hetzelfde, vandaag ben ik mijn CV8560E modem gaan inruilen voor de nieuwere F@ST3896LG-TN modem maar helaas nog steeds geen apps die willen opstarten, en als deze dan toch opstarten wil er geen aflevering afspelen.
Mijn netwerk bestaat dus nu uit een F@ST3896LG-TN -> Ubiquiti Cloud Gateway Ultra -> Switch -> TV-box, de modem staat in bridge mode.
Deze setup werk al een paar jaar zo en nu plots niet meer.
Iemand die mij hiermee kan helpen ?
Alvast bedankt !
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag WG94
Ik heb dit nog niet geprobeerd, maar heeft dit wel zin aangezien mijn modem een publiek IP adres geeft aan mijn Unifi gateway ?
groeten
@BramG schreef:Ik heb dit nog niet geprobeerd, maar heeft dit wel zin aangezien mijn modem een publiek IP adres geeft aan mijn Unifi gateway ?
groeten
Als de test met rechstreekse aansluiting op de Telenet modem werkt, dan kan je misschien met met VLAN's werken voor de decoders (in geval van managed switch)?
Het is gelukt! De tv boxen werken terug normaal na ze rechtstreeks aan de modem aangesloten te hebben 🙂
met VLAN’s ben ik nog niet zo bekend, moet dit of kan het zo blijven ?
groeten