|
26.701
netweters
|
165.984
antwoorden
|
|
22.273
vragen
|
Bestaat TV Flow nog en waar kan ik dat bestellen ? Ik vind dit niet duidelijk op de website van Telenet. Ik wil eigenlijk de formule van Base namelijk tv kijken via de Base app zonder decoder. Maar met een download van 500 mbps. Base heeft maar 200 mbps. Ik ben nu bij Base.
Bestaat TV Flow nog en waar kan ik dat bestellen ? Ik vind dit niet duidelijk op de website van Telenet. Ik wil eigenlijk de formule van Base namelijk tv kijken via de Base app zonder decoder. Maar met een download van 500 mbps. Base heeft maar 200 mbps. Ik ben nu bij Base.
Neen, dat bestaat niet meer bij Telenet.
Internet (Standard 500/30 Mpbs) + TV kost 85€ per maand, inclusief 5€ huur voor de TV-Box (je hoeft de TV-Box niet te gebruiken 🤔). Eerste 6 maanden 50€.
Je kan wel internet nemen bij Telenet (65€ per maand) en de Base TV-App (11€ zonder TV-Box). De 10% korting die je nu hebt bij BASE (in combinatie met internet), valt dan weg.
Later gaat er een app komen dit is toegezegd wanneer geen idee zal volgend jaar zijn
(Telenet liet al wel verstaan in een briefing aan journalisten dat het werkt aan een goedkopere lite-formule voor tv met een twintigtal zenders)
Je kan wel bij Base Downloadsnelheid tot 400 Mbps voor 51 euro
je hebt ook de mogelijkheid om te kijken via verschillende app's.
zowel vrtmax,vtmgo en goplay bieden aparte app's aan.
ook de rtbf en rtl belgie bieden aparte app's aan.
de app van de nos is niet te bekijken voor belgische inwoners.
je hebt ook de mogelijkheid van tv vlaanderen.
Ik heb altijd zelf al een Decorder (nu TV Box) gehad, dus ik kan hier net echt iets op zeggen.
Ik weet wel, dat Telenet TV hard verbonden is met je TV Box…
Dus ik vermoed dat je effectief een TV box nodig hebt.
Bedankt voor de tip 👍 Die 400 mbps zijn nieuw blijkbaar. Ik heb daar geen bericht over gekregen van Base. Ik ben zojuist overgeschakeld.
@luc55 schreef:Je kan wel bij Base Downloadsnelheid tot 400 Mbps voor 51 euro
Goede tip 😀
Base Unlimted + (400/30) & Base TV-App kosten €55.80 (incl. 6.20€ combinatievoordeel).