Beantwoorden
Ooievaar
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Telenet tv app streamen naar chromecast hapert steeds

Hallo iedereen,

Het is om zot van te worden, maar wanneer wij vanuit de telenet tv app streamen naar chromecast, blijft het beeld elke 30sec-1min hangen/haperen. Soms blijft het eens wat later spelen, soms hapert die nog vaker. 
Heb recent vlakbij nog een accesspoint geplaatst en een zwaarder abonnement genomen in de hoop dat het probleem zou opgelost zijn, maar helaas. Ook een nieuwe versie van de chromecast gekocht, mocht niet baten. 
Wat opvalt is dat wanneer het beeld op de tv blijft hangen (draaiend cirkeltje) dit ook te zien is in de telenet tv app. En als ik dezelfde opname bekijk op de smartphone, is er geen probleem. Het ligt dus, denk ik, niet aan de telenet tv app maar wel aan de combinatie Telenet tv app en streamen met chromecast. Want andere apps zoals Netflix streamen met de chromecast geeft geen problemen.

Wie kan helpen?

 

Device: iPhone 12

Down: 260 Mbps
Up: 18 Mbps

 

0 Likes
14 reacties
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet tv app streamen naar chromecast hapert steeds

@Ooievaar Schakel over naar een apple tv, dan kun je de native app gebruiken en zul je geen problemen meer hebben, zeker als je al een iphone hebt.

0 Likes
IgorSte
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Telenet tv app streamen naar chromecast hapert steeds

Hier net hetzelfde probleem. Alles al geprobeerd. Eender welk toestel het blijft vast hangen. Telenet support heeft geen oplossing. Heel heel vervelend zo tv kijken! Andere streamingapps nooit problemen. Hopelijk weet iemand een oplossing of komt er snel een oplossing!

0 Likes
Mon1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

Telenet tv app streamen naar chromecast hapert steeds

Hier net hetzelfde probleem. Alles al geprobeerd. Eender welk toestel het blijft vast hangen. Telenet support heeft geen oplossing. Heel heel vervelend zo tv kijken! Andere streamingapps nooit problemen. Hopelijk weet iemand een oplossing of komt er snel een oplossing!

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet tv app streamen naar chromecast hapert steeds

@Mon1 

Heb jij nu gewoon een copy/paste gedaan van de post van @IgorSte ?

Mogen wij daaruit afleiden dat jij identiek hetzelfde probleem hebt? In dat geval zou het wel duidelijker zijn dat je simpelweg iets schrijft in de aard van "ik heb net hetzelfde probleem als ..."

Zoniet, wat is uw vraag dan?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
IgorSte
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Telenet tv app streamen naar chromecast hapert steeds

Probleem blijft gewoon duidelijk een probleem met de telenet tv app. Telenet support stuurt je van kastje na de muur. Een antwoord als koop apple tv vind ik geen oplossing. Telenet verkoopt zelf de chromecast als oplossing….

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet tv app streamen naar chromecast hapert steeds

@IgorSte Telenet verkoopt ook homepods, en toch blokkeren ze het gebruik ervan in hun tv app

0 Likes
Mon1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

Telenet tv app streamen naar chromecast hapert steeds

Ik heb inderdaad hetzelfde probleem 

En hoop dat TELENET het zo vlug mogelijk OPLOST

 

0 Likes
RTM
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Telenet tv app streamen naar chromecast hapert steeds

Ook hier een setup met Chromecast die bij streamen van Telenet TV app zeer frequent hapert en buffert. Erg storend.

Netflix op 't zelfde netwerk via dezelfde setup: geen problemen...

0 Likes
IgorSte
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Telenet tv app streamen naar chromecast hapert steeds

Ik heb ondertussen de hoop opgegeven en apple TV gekocht, geen problemen meer. Maar ja dat is weer een kostelijk grapje

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet tv app streamen naar chromecast hapert steeds

Op de ipad nog steeds foutmelding 1102. Reeds vorige week gemeld via whatsapp, twitter maar nog steeds geen reactie ontvangen

0 Likes
Mon1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

Telenet tv app streamen naar chromecast hapert steeds

Waarom hapert tv app van Telenet Kunnen ze dat echt niet oplossen Het is toch wel erg voor zo 'n bedrijf om zo te sukkelen 

0 Likes
Ioten
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Telenet tv app streamen naar chromecast hapert steeds

Heb hetzelfde probleem na overschakeling van yelo tv app naar telenet tv app. Had geen problemen met yelo tv app. Waarom moet iets wat  goed werkt steeds veranderd worden. Om zot van te worden!  Hoe zit het Telenet. Wordt dit opgelost? 

Evdb
Experienced Meerweter
Berichten: 97
WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Telenet tv app streamen naar chromecast hapert steeds

Bij mij werkte Yelo TV ook prima. Als ik nu de Telenet tv app gebruik en dat beeld stuur, via chromecast, naar mijn Google Nest Hub Max dan hapert het beeld constant. Nochtans is dat exact dezelfde apparatuur als toen met Yelo TV. Ik heb ONEup, dus aan de snelheid zal het niet liggen.

Gelieve dat probleem zo snel mogelijk op te lossen.

0 Likes
Evdb
Experienced Meerweter
Berichten: 97
WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Telenet tv app streamen naar chromecast hapert steeds

Ik heb de internetverbinding van mijn 'Google Nest Hub Max' opnieuw ingesteld en nu werkt het prima.

0 Likes