24757
netweters
|
152459
antwoorden
|
20709
vragen
|
Gisteren nieuwe tv box aangesloten, geweldig toestel maar de bijhorende app werkt voor geen meter, start soms op, soms totaal niet, blijft hangen, enz. Wordt dit opgelost? Vrij amateuristisch ontwikkeld vrees ik 😞
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hier ook geen problemen met de app die werkt zoals moet zijn op iPhone en iPad.
@louishufk, net even getest op mijn eigen toestel en hier heeft de app ongeveer 5-6 seconden nodig om helemaal opgestart te zijn. Sowieso niet normaal dat het bij jou zolang duurt. Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd?
Bedankt voor alle feedback hieromtrent!
Ik vraag het eens na bij enkele collega's en kom erop terug.
Kunnen degene die hinder merken even laten weten welke Android versie er op hun toestel staat en welke app versie er geïnstalleerd is? Thanks.
Het is geherinstalleerd, cache geheugen leeggemaakt en gestart.
Onmiddellijk problemen. Ik heb het getest op een android 6.0 en android 9 toestel. Beide geven hetzelfde resultaat. Het juiste ogenblik dat het probleem zich beginnen voordoen was, dacht ik, bij de introductie van de profielen.
Groeten
@louishufk, ok bedankt. Ik vraag het sowieso na, bedankt om het te testen!
Ik voeg jouw topic trouwens even samen met dit onderwerp.
Ik heb een Samsung S10 met Android 9 en app versie 2.3.40. Daarnet nog even getest en in tegenstelling tot de voorbije dagen werkte het nu wel onmiddellijk
Mijn samsung haaft op 4 mei nog een software update gehad (samsung Q9)
Jullie ontkennen wel dikwijls problemen.
de TV Box is gewoon een hoop rommel die veel te snel is gelanceerd ..
Kan ooit wel goedkomen maar neem dan iT mensen aan die er iets van kennen
En daar durven jullie dan nog 35€ voor vragen ??
een van de vele BUGS ...
Blijkbaar .. yelo tv werkt ook beter op iPhone .
Ik heb in het algemeen zeer slechte ervaringen met hun android apps .
Lopen ook hopeloos achter wanneer er een android upgrade is.
Duurt soms maanden voor men daar iets aan doet .
Ik heb een samsung S9+ en daar werkte alleen de support app goed op .
Nu zijn ze daar mee gestopt ... en de nieuwe telenet app werkt voor geen meter.
@Thailand Daar moet ik U tegen spreken. Ik heb ooit al 2 Android toestellen gehad. Een Huawei Nexus P6 en Samsung S7 Edge. De Nexus was altijd bij de eerste voor updates te ontvangen van Android. Bij Samsung vertikken ze het om updates te doen... En als je dan klaagt dan antwoorden ze dat vooraleer ze een update willen uitbrengen alles goed in orde te willen hebben. Bull**bleep**! De Nexus stond bij mij al op oreo 8.0 toen ze bij mijn Samsung de versie 7 nog moesten uitbrengen😡
Dat heeft niets met Android te maken, maar met de fabrikant van het toestel. Maar toch beslist Google ook soms zelf aan wie eerst aan de beurt komt, en dat vind ik niet kunnen. Iedereen gelijk voor de wet. Ik begrijp best dat een uitrol niet op 1 dag kan, maar het update verschil is groot soms bij merk toestellen.
@Thailand, ik zou je willen vragen om niet te 'spammen' (meerdere posts onder elkaar te maken) in een onderwerp, dit kan voor verwarring zorgen. Daarnaast blijf ik het ook raar vinden dat je regelmatig feedback geeft over een TV-box en TV-app die je zelf niet in bezit hebt.
Update voor de TV-box klanten die hinder ondervinden met hun TV-app op Android: De engineers zijn aan het onderzoeken waar het probleem precies vandaan komt. Ik volg het sowieso even verder mee op.
Bij @Tjappe1 leek het deze ochtend terug normaal te werken, bij de rest ook?
Ok. Bij deze verdwijn ik van bij de betweters..
Ik heb toch ook zéér veel problemen met de nieuwe TV app op mijn Samsung Galaxy A7 met Android 8.0.
Blijft ofwel hangen op geel welkomtscherm of op zwart loginscherm. Jammer, want hij werkte een paar keer en leek me goed in elkaar te zitten..