24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Gisteren nieuwe tv box aangesloten, geweldig toestel maar de bijhorende app werkt voor geen meter, start soms op, soms totaal niet, blijft hangen, enz. Wordt dit opgelost? Vrij amateuristisch ontwikkeld vrees ik 😞
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat probleem heb ik bij mijn Samsung A5 2017 ook. Maar ENKEL als ik verbonden ben met wifi. Wanneer ik wifi uitschakel en op data verder ga, start de app op in enkele seconden. Daarna wifi terug aanzetten en geen probleem meer. Is vervelend, maar werkt dan wel
Dit blijkt bij mij inderdaad ook het geval!
Bij mij maakt in en uitschakelen WiFi geen verschil. Eerst geel scherm en na een tijdje zwart scherm. Samsung S10+, android 9. Versie app 2.3.40, laatste update 10/04
Update: onderzoek is nog altijd bezig. Het is blijkbaar een probleem dat helaas niet consequent bij iedereen geproduceerd kan worden. Sommigen ervaren het continue, anderen enkel wanneer ze via WiFi verbonden zijn, ..
Ik hou jullie sowieso op de hoogte! Engineers bij Telenet onderzoeken het en werken aan een oplossing.
Hier idd ook het probleem als ik met wifi verbonden ben. Via 4g gaat het direct open.
Same here op een OP6 met Android Pie... TV App openen lukt enkel verbonden met 4G. Nadien lukt het om over te schakelen op wifi en de app werkt normaal verder.
Hier het zelfde, ook met de OP6...TV App openen lukt enkel verbonden met 4G. Nadien lukt het om over te schakelen op wifi en de app werkt normaal verder net zoals bij lguana69
@louishufk @Tjappe1 @Dany59 @suykenan @Morpheus122 @jimmypop @Iguana69 @Jonckers Goed nieuws! Daarnet kreeg ik te horen dat dit probleem opgelost is. Je zou dus geen problemen meer mogen ervaren met de TV-app op Android. Zowel het traag opstarten als de zwarte schermen die je te zien kreeg, zijn opgelost.
Probeer het zeker eens!
Inderdaad, app start nu onmiddellijk op. Met dank aan het ingenieursteam!
Hier ook alles in orde, start direct op...
Prima werk geleverd hoor 🙂
In orde! Snel en efficiënt opgelost. Zo zien we het graag 🙂
Hier lijkt het ook in orde. Thanks!
Het inloggen en openen van de app wanneer verbonden met wifi werkt inderdaad in tegenstelling tot hiervoor.