Beantwoorden
E_en_A
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Telenet.tv content downloaden via laptop (Windows 10)

Ik kan met de nieuwe Telenet TV app op iPhone individuele episodes van een reeks downloaden (niet de hele reeks tot mijn grote verwondering). 

Mijn vraag: hoe kan ik individuele episodes downloaden met behulp van een laptop d.m.v een browser (Chrome of Edge) en te surfen naar https://www.telenet.tv/ of https://yelo.telenet.tv/ ?

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: TV content downloaden via laptop (Windows 10)

0 Likes
8 reacties
CaroO
Expert Moderator
Berichten: 33
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Verander-je-wachtwoord-dag

Telenet.tv content downloaden via laptop (Windows 10)

Kan iemand @E_en_A helpen met deze vraag?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewCaro | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

E_en_A
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Telenet.tv content downloaden via laptop (Windows 10)

Om de vraagstelling te verduidelijken: nadat de dowloads op de laptop zijn opgeslagen, zou het m.i. mogelijk zijn om deze te bekijken op het ogenblik dat de laptop geen internetverbinding heeft, bvb tijdens de vlucht (vliegtuig).

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5804
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet.tv content downloaden via laptop (Windows 10)

@E_en_A 

Je wil dus eigenlijk de content downloaden en dit offline beschikbaar hebben ? 

Dat weet ik niet of dit mogelijk is heb het nooit getest eerlijk gezegd. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
E_en_A
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Telenet.tv content downloaden via laptop (Windows 10)

Bedankt en inderdaad, offline bekijken is het doel. Wel gek dat Telenet dit heeft voorzien in de mobile apps maar, zover ik weet, niet via Windows/MacOS toestellen. Een workaround is dan dat ik dan cast van mijn iphone naar mijn laptop maar ik weet niet of dit technisch gezien kan gedaan worden.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5804
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet.tv content downloaden via laptop (Windows 10)

@E_en_A 

Weet nu niet of ik je dan juist heb begrepen maar is dat dan content uit de tv theek ? Als ik dat goed begrijp kun je dat wel en kijk eens via onderstaande link hoe je dit in werking krijgt. 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/offline-kijken-met-de-telenet-tv-app 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
E_en_A
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Telenet.tv content downloaden via laptop (Windows 10)

Als ik de "Mijn TV"-menus bekijk van beide versies dan zie ik het volgende:

 

Mijn TV Menu via Telenet-Tv op iPhone : "OPNAMES"  "KIJKLIJST" "VERDER KIJKEN" "DOWNLOADS" 
Mijn TV Menu via Telenet-Tv op laptop : "OPNAMES"  "KIJKLIJST" "VERDER KIJKEN"

M.a.w. er kunnen m.i. geen downloads op een laptop worden opgeslagen. Ik zie geen mogelijkheid om offline content via de laptop te bekijken.

P.S. Op https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/offline-kijken-met-de-telenet-tv-app wordt niets vermeld over laptops, enkel smartphone of tablet (iOS of Android).

0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Telenet.tv content downloaden via laptop (Windows 10)


@E_en_A  schreef:

Bedankt en inderdaad, offline bekijken is het doel. Wel gek dat Telenet dit heeft voorzien in de mobile apps maar, zover ik weet, niet via Windows/MacOS toestellen.


Dat is niet gek. Je kan deze "downloads" alléén bekijken met het betreffend toestel en de betreffende App (net zoals Netflix downloads).

Downloads op een laptop (voorbeeld als mp4) zou een complete opening zijn naar illegale kopieën van films en/of series ...

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet.tv content downloaden via laptop (Windows 10)

@E_en_A 

Kan je niet opnemen op pc met de ingebouwde screen recorder?

Als je op pc iets bekijkt, en je drukt de toetscombinat Wondows-toets en letter G in, kan je opnemen. Zo een opname gaat uiteraard traag, haal je steam je iets van een uur dan duurt dat ook een uur. Je lanceert de opname en je wet dan dat je geduren X tijd ook nietskunt doen, tenzij je twee schermen hebt die aangesloten zijn.

0 Likes