Beantwoorden
Michiel_DP
Experienced Meerweter
Berichten: 110
Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk! De volle 100!

Teletext ondertitels

Dag iedereen, 

Een kameraad van mij gebruikt veel teletext ondertitels nu heeft hij die nieuwe Box en hij vind deze niet terug. Je kan wel bij instellingen ondertitels aanzetten maar blijkbaar is dat bij Vier niet. 

Iemand een idee. 

0 Likes
9 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Teletext ondertitels

@Michiel_DP 

Je kan best een profiel aanmaken speciaal voor slechthorenden. Dan kan je deze kiezen indien gewenst en staan alle instellingen juist.

Je moet dan wel in instellingen/profielen/opties ondertiteling de juiste keuze maken.

 

Je gaat ook alleen op zenders die teletekst geven, teletekst krijgen.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Michiel_DP
Experienced Meerweter
Berichten: 110
Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk! De volle 100!

Teletext ondertitels

ja idd is optie.
maar voor zover ik het had begrepen beweerd hij dat hij minder ondertitels krijgt dan bij de vorige digicorder??

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Teletext ondertitels

@Michiel_DP 

Daar kan nog een probleem zitten. Daar zijn in het verleden al meerdere opmerkingen over gemaakt.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Teletext ondertitels


@Michiel_DP  schreef:

Dag iedereen, 

Een kameraad van mij gebruikt veel teletext ondertitels nu heeft hij die nieuwe Box en hij vind deze niet terug. Je kan wel bij instellingen ondertitels aanzetten maar blijkbaar is dat bij Vier niet. 

Iemand een idee. 


@Suzy Is dit doorgezet?

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Teletext ondertitels

@Ex-Netweter niet alles dat hier gemeld wordt, wordt standaard doorgegeven. Dit is geen individueel support kanaal, maar een peer-to-peer community. Indien er vaak melding wordt gemaakt over een bepaald onderwerp, zullen we dit zeker en vast doorgeven. Dat betekent niet dat er direct een oplossing zal komen of we hier continue updates over krijgen om te delen.

 

Het is sowieso best om, wanneer je als klant iets opmerkt, hiervoor contact op te nemen met de klantendienst van Telenet via 015/66.66.66 of de andere kanalen. Wordt het hier gemeld en merken we het bij verschillende klanten op? Dan zullen ook wij het nog eens flaggen bij de juiste afdelingen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Teletext ondertitels


@Suzy  schreef:

@Ex-Netweter niet alles dat hier gemeld wordt, wordt standaard doorgegeven. Dit is geen individueel support kanaal, maar een peer-to-peer community. Indien er vaak melding wordt gemaakt over een bepaald onderwerp, zullen we dit zeker en vast doorgeven. Dat betekent niet dat er direct een oplossing zal komen of we hier continue updates over krijgen om te delen.

 

Het is sowieso best om, wanneer je als klant iets opmerkt, hiervoor contact op te nemen met de klantendienst van Telenet via 015/66.66.66 of de andere kanalen. Wordt het hier gemeld en merken we het bij verschillende klanten op? Dan zullen ook wij het nog eens flaggen bij de juiste afdelingen. 


@Suzy Jij weet evengoed als ik dat als je dit doorgeeft via de klantendienst aan de telefoon dat ze het horen donderen in keulen.

Geschreven kan je veel meer voorbeelden aanhalen en het deftig uitleggen. Dit gaat allemaal verloren als je het aan de telefoon uitlegt...

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Teletext ondertitels

@Ex-Netweter: je kan ook altijd contact opnemen via Facebook of Twitter.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Teletext ondertitels


@Hofkens  schreef:

@Ex-Netweter: je kan ook altijd contact opnemen via Facebook of Twitter.


Die moeite ga ik mij besparen. Ik wil niet nog meer grijze haren bijkrijgen...

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Teletext ondertitels

Normaal kunnen zij u sneller helpen dan dat je hier uw uitleg doet, zij kunnen direct dossiers aanmaken over problemen en die doorsturen.

0 Likes