42039
netweters
|
18500
gesprekken
|
19989
vragen
|
Thuis heb ik de nieuwe TV box. Volgens de Telenet aanbieding kan je dan overal via de TV app kijken, mits een snelle internetverbinding.
Op mijn 2e verblijf kijk ik via de TV APP. (internetsnelheid +/- 236 Mbps ) op een Android TV box. Er is slechts 1 toestel met de Telenet TV App in werking.
Soms moet ik 4 a 5 keer per avond mij terug registreren met de QR code. Volgens de Telenet klantendienst is dit een beveiligingsregel.
Dit is toch niet aan te nemen, je verliest telkens een deel van de uitzending bij het uitvoering van de registratie handelingen ?
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Registratie TV APP
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Chris57 Er was hier gisteren ook iemand die dat probleem meldde, ik gebruik een apple tv en heb dit probleem alleszins niet dus denk niet dat het een chterliggend probleem is maar wel bij de android app
Ik heb een Apple TV waarop ik de Telenet TV app gebruik. Sinds enkele dagen moet ik ook verschillende keren per avond opnieuw registreren via de QR-code. Is blijkbaar dan toch eerder een algemeen probleem.
@FrankDSM Welke apple tv heb jij? ik heb nen 4K en de laatste keer dat ik moest inloggen was bij de update van de telenet app, ik heb zelfs niet moeten inloggen na de update naar tvos16,1
Ik heb ook de nieuwe Apple TV 4K met tvOS 16.0
Nu juist ge-update naar tvOS 16.1
@FrankDSM Welke versie gebruik je? ik gebruik 4,42,5016
Een iets latere versie 4.43.5314
@FrankDSM Ik zal eens nakijken als er een nieuwere versie is, maar ik gebruik een betaversie via testflight
Ik heb een Nvidia Shield TV Pro waarop ik de Telenet TV app gebruik. Sinds enkele dagen moet ik ook verschillende keren per avond opnieuw registreren via de QR-code.
Ook zelfde probleem met nvidia shield, maar ook op een mix box s. Sinds enkele dagen steeds opnieuw aanmelden soms zelfs om de 30 minuten.
Ik was de andere persoon die dit meldde. Op mijn Apple TV moet ik ook af en toe is terug inloggen maar op de Android app is het echt onwerkbaar aan’t worden. Duidelijk een Android probleem dus.
Idem dito hier op Apple TV sinds iets meer dan één week. Op zijn minst één keer per dag er uit vliegen en moeten herregistreren met de QR code.
Gisteren lukte dat zelfs helemaal niet meer omdat hij een fout gaf van ongeldige app. Vanochtend ging het weer.
Bellen naar Telenet aub. Ik heb het gemeld en verwezen naar hier om aan te tonen dat ik niet de enigste persoon ben die deze problemen heeft.
Gisteren nog is alles verwijdert van Apple TV en Android TV. Vandaag midden in de voice terug aanmelden. Zucht.
Ik heb de app op de mibox op de slaapkamer en ik moet ook geregeld inloggen. Het account zou toch na een eenmalige inlog moeten onthouden blijven, behalve na een hard reset ofzo.
Hopelijk is dit probleem snel opgelost. We hebben de digiboxen weggedaan en gekozen voor de app in combinatie met nog 1 decoder beneden, maar dit is heel storend. Het probleem is er ook al enkele maanden en zeker niet enkel recent...
Net nog maar is gebeld naar telenet support.