Beantwoorden
Cyrixke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Terugkijken op Telenet TV-app via Google TV

Ik ben sinds kort terug overgeschakeld naar Telenet en heb ervoor gekozen om tv te kijken via de app, zonder box dus. We hebben de app geïnstalleerd op onze Google tv Dongle en dat werkt allemaal perfect, behalve één ding waar ik niet aan uit kan: wanneer we een programma terug kijken, geraak ik daar op geen enkele manier terug uit zonder het hele programma bekeken te hebben of door te spoelen tot het einde. Ik kan dus niet terug keren naar het menu. Enige andere oplossing is terug te keren naar het Google tv menu en daar de app gedwongen te stoppen. Is dit een gekende bug of zie ik iets over het hoofd? Er staan nu precies geen honderd knoppen op die afstandsbediening 😁

 

Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: Tv app op Google tv

5 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1130
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Terugkijken op Telenet TV-app via Google TV

Welke afstandsbediening gebruik je? Ik zou vermoeden dat daar een terug-knop op staat, werkt die niet?


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Cyrixke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Terugkijken op Telenet TV-app via Google TV

Gewoon, de remote die bij je Google tv Dongle zit. Daar staat idd een terug knop op, maar die doet niks in deze situatie, terwijl die overal elders wel doet waar ik verwacht, ook in de Telenet tv app. 

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1130
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Terugkijken op Telenet TV-app via Google TV

Dan vermoed ik dat het een bug is in de app. @HaroenR


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Boeboey
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Terugkijken op Telenet TV-app via Google TV

Moet inderdaad een bug zijn want ik heb hetzelfde probleem voor. Wanneer ik opgenomen programma's bekijk, werkt plots de back toets niet meer van de CC Google TV. Geen idee of dit ook het geval is bij gewoon tv kijken. Hopelijk binnenkort een oplossing want gedwongen stoppen is de enige oplossing maar een enorme workaround.

dusbaba
Freshman Veelweter
Berichten: 231
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Terugkijken op Telenet TV-app via Google TV

Ook hier hetzelfde probleem met de afstandsbediening van de chromecast (met google TV).