Beantwoorden
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Tip om snel te zappen tussen zenders

Ik heb toevallig iets ontdekt met de afstandsbediening van de tv box dat ik nergens al heb kunnen lezen of al van gehoord had, dus mocht het zijn dat het geweten is negeer dit dan en anders ben ik blij iets bijgedragen te hebben.

Je kan tussen 2 laatst gekozen zenders zappen door op de tv toets te drukken tijdens live kijken.

Stel je bent een uitzending live aan het kijken en het is reclame, je zapt naar een ander kanaal door het nummer in te drukken. Zolang dat één cijfer is geen probleem, maar bij 2 en meer cijfers is het al lastiger steeds over en weer zappen. Met de tv toets gaat dit direct, maar wel maar tussen de 2 laatst gekozen kanalen(zenders), dus als je meerdere keren naar een andere nummer zapt ben je hier niets mee vooruit.

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Zap tip

4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Tip om snel te zappen tussen zenders

@Silverwing 

Dat is een goede tip die je hebt gegeven. Het kan er enkel maar baat bij hebben voor diegene die het niet wisten maar nu wel op de hoogte zijn. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Tip om snel te zappen tussen zenders

Inderdaad handig, en bedankt om even te delen, @Silverwing .

Bij andere apparatuur die ik in huis heb (gigablue receiver) heb je dezelfde functie wanneer je de 0 drukt. Even wennen dus.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Tip om snel te zappen tussen zenders

@Arnie op m'n dreambox is dat met het pijltje links en rechts om te zappen tussen de gekeken zenders, je kan kiezen tussen de gekeken 10 laatste zenders daarop, wel handig.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Tip om snel te zappen tussen zenders


@Silverwing  schreef:

Ik heb toevallig iets ontdekt met de afstandsbediening van de tv box dat ik nergens al heb kunnen lezen of al van gehoord had,


Is hier in 2019 al gepost:

https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/Snel-naar-vorige-zender/td-p/59993