24652
netweters
|
151404
antwoorden
|
20597
vragen
|
Hallo iedereen,
Ik wil even iets aankaarten over de beeldkwaliteit in de Telenet TV & BASE TV app (zowel bij Apple TV als bij Google TV). Al maandenlang zijn VRT 1 en VRT Canvas (+ Ketnet) beperkt tot een erbarmelijke 720p-resolutie, terwijl zowat alle andere zenders – inclusief obscure en amper bekeken kanalen – wél in 1080p beschikbaar zijn.
Een maand geleden heb ik dit al gemeld bij de klantendienst, maar tot op vandaag is er niets veranderd. Op een hedendaagse televisie is 720p gewoon niet om aan te zien. Daarom meld ik het nu publiekelijk op Netweters, in de hoop dat dit snel wordt rechtgezet en we opnieuw de meest bekeken zenders, zijnde van VRT: in 2025 terug in 1080p kunnen bekijken, zoals het hoort.
Bedankt!
Bijlage: 1280x720 i.p.v. wat 1920x1080 moet zijn!
PS: Op Apple TV's is terugkijk-tv nog steeds op alle zenders in slechts 720p, terwijl op Android TV's dit altijd al 1080p is geweest.
Gelieve bovenstaande snel op te lossen. Dank u.
Maak je geen zorgen, ik kan tellen. Het eerste jaar bespaar ik zelfs 240 euro.
Mijn internet zal dubbel zo snel zijn (2 Gbit/s).
En snelheden zijn symmetrisch, upload is 50 keer zo snel als bij Telenet.
😎😎😎
@Liam004 ik ben op de hoogte van de snelheden, zit zelf bij een andere provider voor internet en ken de prijzen en aanbod van proximus, heb de laatste dagen het allemaal ook uitgeplozen en ontdekt samen met nog andere dat de prijzen weer hoger zijn sinds de Flex+ abonnementen.
blij dat je ervoor uitkomt dat je veranderd en het aandurft, velen durven het niet aan om te veranderen en blijven bij dezelfde provider en blijven klagen....
Hey DeMMI,
Had je hier al een update over aub?
Mvg,
Hi, ik vrees dat we momenteel nog niet meer nieuws hebben en spijtig genoeg ook geen concrete timings mee kunnen geven. Onze collega's achterliggend laten weten hiermee bezig te zijn en er alles aan te doen om hiervoor zo snel mogelijk een oplossing te voorzien!