Beantwoorden
PhilCL
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Handje vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur!

VTM terugkijk TV werkt niet

Ik probeer Blind getrouwd jubilee van 25/10 terug te kijken.. VTM programma. Dit lukt niet. Iemand een verklaring?

alvast bedankt

philippe

 

Titel gewijzigd door CaroDW (mod) I vorige titel: VTM terugkijk TV

7 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

VTM terugkijk TV werkt niet

@PhilCL 

 

Ik ben niet echt een VTM fan maar heb dit toch eens geprobeerd. Op mijn PC met Yelo TV.

 

En geen probleem hoor, startte gewoon op en kan het helemaal bekijken. Dan zou het via een digibox / corder of TV-Box zeker ook moeten lukken.

 

Ik zou zeggen: probeer het nog eens ....


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

VTM terugkijk TV werkt niet

@PhilCL  

Heb het hier geprobeerd via terug kijk tv ( heb de tv box ) en kan perfect dat programma terug kijken. Zoals al gezegd door @StefaanH  dan moet het bij jou ook lukken. 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

VTM terugkijk TV werkt niet

@PhilCL 

Hier op Telenettv.be ook geen probleem!

PhilCL
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Handje vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur!

VTM terugkijk TV werkt niet

Wij hebben digicorder en het lukt nog steeds niet.

diverse programmas op die zelfde dag (vb Red Light, ma 25/10) gaan niet op VTM om terug te kijken. 
digicorder ge-reset.. blijft hetzelfde.

0 Likes
FilipD
Moderator
Berichten: 186
De magic number! It's your ninth party! Even demarreren... Lezersgoud. Respect!

VTM terugkijk TV werkt niet

Geef je modem en eventueel je powerlines en AP's ook een reset.. Kan je wel zaken opvragen uit de TV-theek? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFilip | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

PhilCL
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Handje vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur!

VTM terugkijk TV werkt niet

Thanks! Ook geprobeerd, resultaat hetzelfde. Ik kan TV-theek kijken zonder probleem.. het zijn echt slechts een paar zenders en programmas van 25/10. Canvas; de afspraak en op VTM jubilee van blind getrouwd en red light. Als ik kijk naar “de afleveringen” staat er ook geen terugkijk logo bij die bewuste uitzending. Op het programma zelf staat het wel.. very strange, we zijn in contact met Telenet in elk geval. Nogmaals dank. 

PhilCL
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Handje vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur!

VTM terugkijk TV werkt niet

Op yeloTV lukt het wel, swipen dan weer niet en van andere programmas wel…. Dus zeer bizar